مایکروسافت به روز رسانی آن به اندروید لانچر با حالت آیکون های سفارشی و روزانه تصاویر پس زمینه

مایکروسافت به روز رسانی آن برنامه لانچر برای اندروید به نسخه 6 این نرم افزار بصری بزرگ تعمیرات اساسی و ارتقاء

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

مایکروسافت به روز رسانی آن برنامه لانچر برای اندروید به نسخه 6 این نرم افزار بصری بزرگ تعمیرات اساسی و ارتقاء عملکرد بالای آن و قابلیت های موجود.

نسخه 6 از پرتاب یک برنامه جدید آیکون تیره, حالت, روزانه, ویژگی های تصویر زمینه (ارائه شده توسط بینگ) قابل تنظیم آیکون و آن را در حال حاضر کار می کند در چشم انداز و جهت گیری بیش از حد. نیز وجود دارد یک شخصی خوراک خبری که به روز رسانی در طول روز و به طور کلی بهبود عملکرد از جمله بارگذاری سریع تر و کاهش تخلیه باتری به لطف جدید کدهای.

این برنامه در دسترس است برای دانلود اینجا را از فروشگاه Google Play و شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات در مایکروسافت پست وبلاگ در مورد راه اندازی اینجا.

این لانچر برنامه همواره یک آزمایش جالب برای مایکروسافت به این شرکت جای پایی در جهان بزرگترین پلت فرم تلفن همراه و یک محل برای کشف چگونه ویندوز ادغام با اندروید. اما این آخرین به روز رسانی به نظر می رسد مانند آن آماده سازی زمین برای مایکروسافت بلند پروازانه ترین اندروید راه اندازی نشده است: dual-سطح صفحه نمایش اواز یا موسیقی دو نفری.

مایکروسافت پرده برداری از سطح دو سال گذشته و می گوید آن را راه اندازی دستگاه اجرا می شود که در اندیشه, در پایان سال 2020 است. لانچر جدید برنامه به نظر می رسد مانند یک اجرای آزمون برای برخی از دستگاه زیبایی شناسی و گنجاندن حالت افقی حس می کند برای دو صفحه نمایش اواز یا موسیقی دو نفری. اگر شما می خواهید یک طعم و مزه از آنچه که مایکروسافت انجام خواهد شد با اولین دستگاه آندروید به روز رسانی Launcher برنامه یک شروع خوب است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن