مایکروسافت: ما در اشتباه بودند در مورد منبع باز

مایکروسافت اذعان کرده این اشتباه بود در مورد منبع باز پس از شرکت در مبارزه آن و لینوکس برای سال در ارتفاع دسکت

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

مایکروسافت اذعان کرده این اشتباه بود در مورد منبع باز پس از شرکت در مبارزه آن و لینوکس برای سال در ارتفاع دسکتاپ ، سابق مدیر عامل مایکروسافت استیو بالمر معروف مارک لینوکس "یک سرطان است که خود را متصل در یک مالکیت معنوی حس به همه چیز آن را لمس" در سال 2001.

مایکروسافت جمهور براد اسمیت معتقد است در حال حاضر این شرکت اشتباه بود در مورد منبع باز است. "مایکروسافت در طرف اشتباه تاریخ زمانی که منبع باز منفجر شد در ابتدای قرن و می توانم بگویم که در مورد من شخصا" گفت: اسمیت در اخیر MIT رویداد. اسمیت شده است در مایکروسافت برای بیش از 25 سال بود و یکی از ارشد شرکت وکلا در طول آن جنگ ها با نرم افزار منبع باز.

"خبر خوب این است که اگر زندگی طولانی است به اندازه کافی شما می توانید یاد بگیرید ... که شما نیاز به تغییر" اضافه اسمیت. مایکروسافت قطعا تغییر از روز نام تجاری لینوکس یک سرطان است. این غول نرم افزاری در حال حاضر بزرگترین عامل منبع باز پروژه های در جهان, ضرب و شتم Facebook, Docker, گوگل, آپاچی, و بسیاری دیگر.

مایکروسافت به تدریج اتخاذ شده است منبع باز در سال های اخیر از جمله باز-منابع PowerShell ویژوال استودیو کد و حتی مایکروسافت لبه اصلی موتور جاوا اسکریپت. مایکروسافت نیز با همکاری متعارف را به اوبونتو به ویندوز 10 و آن را به دست آورد Xamarin برای کمک به توسعه نرم افزار تلفن همراه و GitHub برای حفظ محبوب کد مخزن برای توسعه دهندگان.

مایکروسافت حتی حمل و نقل کامل هسته لینوکس در ویندوز 10 به روز رسانی خواهد شد که انتشار آن در اواخر این ماه و آن را نقل مکان کرد به مرورگر کروم موتور برای لبه سال گذشته است. مایکروسافت نیز همکاری با منبع باز در جوامع برای ایجاد PowerToys برای ویندوز 10 و شرکت جدید باز طراحی فلسفه ممکن است به معنی ما را ببینید خیلی بیشتر منبع باز تلاش در ویندوز در سال به آمده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن