مایکروسافت هوش مصنوعی-صفحه 'چشم تماس با" ویژگی است در نهایت آمدن به سطح Pro X

مایکروسافت هوش مصنوعی-صفحه "تماس چشمی" ویژگی برای Surface Pro X است در نهایت شروع به رول کردن ماه پس از آن در

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

مایکروسافت هوش مصنوعی-صفحه "تماس چشمی" ویژگی برای Surface Pro X است در نهایت شروع به رول کردن ماه پس از آن در ابتدا اعلام کرد برای بازو-طراحی سطح لپ تاپ در سال گذشته است.

از ویژگی های جدید است که اکنون به عنوان بخشی از ویندوز 10 Insider Preview Build 20175 که بدان معنی است که آن را به احتمال زیاد نه بیش از حد دور از گسترده انتشار.

به گفته مایکروسافت از ویژگی های جدید متکی بر "هوش مصنوعی قابلیت های Microsoft SQ1 پردازنده" را تنظیم کنید که چشم شما به دنبال در یک تماس تصویری و یا چت به مطمئن شوید که شما همیشه به نظر می رسد ساخت تماس با چشم با دوربین — حتی اگر لنز به سمت و یا شما به دنبال در صفحه نمایش خود را. هنگامی که فعال, تماس با چشم اصلاح خواهد شد به طور خودکار اعمال می شود به هر برنامه که با استفاده از دوربین جلو (مانند زوم اسکایپ یا گوگل دیدار) اگر چه آن را فقط کار می کند هنگامی که Surface Pro X در حالت افقی است.

مصاحبه با VentureBeat از پاییز گذشته نشان می دهد که این تکنولوژی شامل منحصر به فرد AI قابلیت های ARM-based SQ1 پردازنده را قادر می سازد از ویژگی های در سطح X. که بدان معنی است که نمی توان آن را در دسترس به طور منظم x86 ویندوز کامپیوتر — نوع پردازش رفتن در اینجا فقط تساوی قدرت بیش از حد به عملی منظم و ماشین آلات.

اگر این برای تلفن های موبایل آشنا چرا که مایکروسافت تنها شرکت مشغول کار بر روی هوش مصنوعی-اصلاح نگاه: اپل در حال کار بر روی یک شبیه "FaceTime توجه اصلاح" ویژگی برای برخی از زمان با نسخه های اولیه از این قابلیت در iOS نسخه های بتا 13 سال گذشته قبل از کشیده شدن از انتشار نهایی. اپل iOS 14 وب سایت لیست از ویژگی های هر چند تا آی فون و آی پد کاربران نمی خواهد که بیش از حد طولانی صبر کنید قبل از آنها قادر به پرداخت توجه در FaceTime تماس بیش از حد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن