Mysuru آماده به دریافت 2500 خارجی عودت

منطقه دولت طول می کشد بیش از 170 هتل ها برای quarantiningخارجی مسافران را به پا خود را صورتحساب هتل میسور/Mysu

توسط PARINEWS در 21 اردیبهشت 1399
  • منطقه دولت طول می کشد بیش از 170 هتل ها برای quarantining
  • خارجی مسافران را به پا خود را صورتحساب هتل

میسور/Mysuru: بیش از 11 ، 000 ساکنان کارناتاکا رشته در کشورهای خارجی تنظیم شده برای رسیدن به ویژه پروازهای بین المللی تحت Vande بهارات ماموریت و Mysuru دولت های منطقه به اقدامات انجام شده برای دریافت بومیان Mysuru شماره بیش از حدود 2,500. دولت به استخدام بیش از 170 هتل ها در داخل Mysuru شهرستان به قرنطینه عودت.

این عودت ثبت نام کرده اند نام خود را و دیگر اطلاعات در سفارتخانه ها و کنسولگری ها در کشور آنها رشته شده اند پس Mar. 23 و آنها را وارد در بنگلور و Mangaluru فرودگاه ها و بنادر دریایی در کرور و Mangaluru.

مقامات chalked از استادانه درست شده برنامه عمل برای جلوگیری از امکان جهش در COVID-19 موارد در Mysuru در زمانی که تنها چهار فعال موارد در حال درمان در COVID-19 بیمارستان در KRS جاده ها است.

هتل ها تحت دسته بندی های مختلف گرفته شده توسط دولت های منطقه با رضایت مربوطه مدیریت هتل و تمیز کردن sanitisation روند را آغاز کرده اند و نگه داشته و آماده برای عودت کننده گان. این بومیان از Mysuru خواهد رسید از طریق جاده از بنگلور Mangaluru یا کرور خواهد شد و جایگزین در 170 هتل ها. آنها را به پا صورتحساب هتل از جمله غذا و محل اقامت.

هتل اختصاص داده شده برای مسافران خواسته شده است به round-the-clock حضور پرسنل بهداشتی. آنها باید بررسی شود توسط کارکنان بهداشتی و حداقل سه اتاق در هتل ها چنین خواهد بود این سایت متعلق به کارکنان بهداشتی برای راه اندازی 24×7 درمانگاه.

علامت دار و بدون علامت مسافران

ترتیبات برای غربالگری و قرنطینه بین المللی مسافران ساخته شده اند در Mysuru و عودت خواهد بود به دو دسته تقسیم علامتی مسافران و بدون علامت مسافران -- پس از یک فرآیند غربالگری.

مقامات منطقه گفت: 'ستاره میسور است که طبق روش عملیاتی استاندارد, کسانی که علامتی خواهد شد ارسال به تعیین بیمارستان دولتی که در آن آنها خواهد بود جدا شده و تست شده سه بار در طی یک دوره 14 روز. وجود خواهد داشت یک گزارش ساز و کاری برای آنها را برای 14 روز. کسانی که بدون علامت خواهد بود و فرستاده شده به هتل ها که در آن آنها خواهد بود آزمایش دو برابر بیش از مدت 7 روز.

اگر نتایج آزمایش از افراد بدون علامت بازگشت منفی آنها ارسال خواهد شد به صفحه اصلی قرنطینه. مسافران را تحمل هزینه های اقامت خود را در هتل, مقامات گفت. کسانی که تست منفی اما نشان می دهد علائم نگه داشته شود در هتل و آزمایش می شود و دوباره در روز 12th اگر آنها تست مثبت آنها را معطوف به تعیین بیمارستان و درمان این مقامات اضافه شده است.

Mysuru DC Abhiram G. Sankar گفته است که تا دیروز به عنوان بسیاری از 215 نفر از Tamil Nadu در آندرا پرادش و ماهاراشترا وارد Mysuru. آنها شده اند قرنطینه در جامعه سالن. "اگر آنها می توانید استطاعت به پرداخت صورتحساب آنها خواهد بود اسکان در هتل ها. جامعه سالن ها و هتل ها شناسایی شده اند و در تمام taluks برای قرنطینه به عنوان تعدادی از مردم در آینده انتظار می رود به افزایش بیش از هفته آینده. ما نیز هوشیار و آماده برای رسیدگی به آن بازگشت از کشورهای خارجی," او گفت:.

وزیر می نویسد: به DC

Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar نوشته شده به DC Abhiram Sankar قدردانی از تلاشهای دولت برای جلوگیری از گسترش این بیماری کشنده است و مورد ستایش قرار داد نقش همه تاج رزمندگان از جمله پلیس و پزشکان و بهداشت و درمان کارگران آشا کارگران و مقامات. "به دلیل تلاش های خود را به موارد مثبت پایین آمده اند از 90 به 4 و به زودی تمام 4 مرخص خواهد شد" وزیر گفت.

در بازگشت از خارج از کشور Somashekar خواسته DC به mandatorily قرار دادن همه آنها در 14 روز در قرنطینه و مراقبت ویژه از کودکان و افراد مسن.

DC پاسخ

در پاسخ به وزیر, نامه سی گفته است: "دولت های منطقه و همه بخش کارکنان و افسران در حال سپاسگزار به وزیر و دولت برای ادامه حمایت و تشویق. همه ما به عنوان یک تیم کار به عنوان قبل از, قرار داده و در بهترین تلاش های ما برای کنترل گسترش COVID-19."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب