جدید مایکروسافت Edge مرورگر در حال حاضر نورد از طریق به روز رسانی ویندوز

مایکروسافت شروع به رول کردن جدید خود را Edge مرورگر از طریق به روز رسانی ویندوز. جدید کروم مبتنی بر نسخه ای از

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

مایکروسافت شروع به رول کردن جدید خود را Edge مرورگر از طریق به روز رسانی ویندوز. جدید کروم مبتنی بر نسخه ای از لبه راه اندازی شد در ماه ژانویه اما کاربران ویندوز تا به حال به طور خاص آن را دانلود کنید. مایکروسافت پشتیبانی از مقاله اشاره می کند که آن را در حال حاضر در دسترس بر روی ویندوز به روز رسانی به این معنی آن را به زودی می رسند در بیش از 1 میلیارد و ویندوز 10 دستگاه در حال استفاده است.

به نظر می رسد که لبه خواهد شد به صورت خودکار نصب شده از طریق به روز رسانی ویندوز در ویندوز 10 نسخه 1803 و بالاتر است. را پوشش می دهد که اکثریت قریب به اتفاق نسخه از ویندوز 10 که در حال حاضر پشتیبانی می کند معنی آن باید شروع به نشان دادن تا در به روز رسانی ویندوز برای همه به زودی. مثل همیشه این است که تدریجی اجرای, بنابراین شما ممکن است آن را فورا به روز رسانی ویندوز فقط رتبهدهی نشده است.

مایکروسافت به تدریج بهبود شده لبه در ماه های اخیر از جمله قابلیت همگام سازی برنامه های افزودنی. متاسفانه تاریخ و زبانه همگام سازی است که هنوز پشتیبانی نمی شود اما مایکروسافت وعده داده است برای فعال کردن این در تابستان.

مایکروسافت همچنین در حال برنامه ریزی برای آوردن زبانه عمودی یک نوار کناری جدید قابلیت جستجو و پینترست ادغام به لبه در ماه های آینده. مایکروسافت همچنین در حال همکاری با گوگل برای بهبود غلطگیر پیمایش و پشتیبانی و همچنین کار بر روی بهبود تدریجی برنامه های وب (PWA) پشتیبانی در لبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب