ویندوز جدید مایکروسافت بازیابی فایل ابزار به شما امکان بازیابی حذف اسناد

مایکروسافت در حال انتشار خود ویندوز, بازیابی فایل, ابزار طراحی شده برای بازیابی فایل های شما به اشتباه حذف شده

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

مایکروسافت در حال انتشار خود ویندوز, بازیابی فایل, ابزار طراحی شده برای بازیابی فایل های شما به اشتباه حذف شده. ویندوز, بازیابی فایل یک خط فرمان نرم افزار که به بازیابی انواع فایل ها و اسناد از دیسک های سخت محلی درایوهای USB و حتی کارت های SD از دوربین. بازیابی فایل ها در ذخیره سازی ابری یا شبکه فایل سهام پشتیبانی نمی شود ،

مانند هر ابزار بازیابی فایل شما نیاز به استفاده از آن را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است در فایل های پاک شده برای اطمینان از آنها نبوده است رونویسی. شما قادر خواهید بود به استفاده از جدید مایکروسافت ابزاری برای بازیابی فایل های MP3, MP4, پورنو اسناد PDF, JPEG, تصاویر و نمونه های ورد و اکسل و پاورپوینت اسناد و مدارک.

مایکروسافت بازیابی فایل ابزار دارای یک حالت پیش فرض است که طراحی شده است در درجه اول برای NTFS سیستم فایل. آن را به بازیابی فایل ها از یک خراب دیسک و یا پس از شما فرمت یک دیسک. دوم امضای حالت به احتمال زیاد بیشتر از گزینه های محبوب کاربران اجازه می دهد برای بازیابی فایل خاص نوع سراسر FAT, exFAT و سیستم فایل ReFS. این امضای حالت نیز ممکن است به زمان بیشتری برای بازیابی فایل های.

ویندوز, بازیابی فایل, خواهد بود یک ابزار مفید برای هر کسی که به طور تصادفی حذف یک سند مهم و یا پاک کردن یک درایو پاک کردن اشتباه. مایکروسافت در حال حاضر فراهم می کند نسخه های قبلی قابلیت در ویندوز 10 است که به شما امکان بازیابی اسناد و مدارک شما ممکن است حذف شده اما شما باید به طور خاص فعال کردن این با استفاده از یک فایل تاریخچه از ویژگی های است که به طور پیش فرض فعال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن