وزیر Gopalaiah توقف کاروان برای نجات قربانی تصادف

ماندیا:وزرا هم دل دارند. Mahalakshmi طرح MLA و مواد غذایی و لوازم مدنی و وزیر امور مصرف کننده K. Gopalaiah آن

توسط PARINEWS در 1 شهریور 1399

ماندیا:وزرا هم دل دارند. Mahalakshmi طرح MLA و مواد غذایی و لوازم مدنی و وزیر امور مصرف کننده K. Gopalaiah آن را ثابت کرد عصر گذشته زمانی که او نه تنها نجات قربانی تصادف بلکه احضار آمبولانس به او را به بیمارستان، قربانی پذیرفته شده وجود دارد و تضمین درمان بهتر است.

اين حادثه شامگاه گذشته در ناگامانگالا در بزرگراه ملی بنگالورو-منگالورو در نزديکی صليب بلور روی داد که در آن يک گانش از بنگالورو با دوچرخه خود در بزرگراه به سوی حسن سفر می کرد. دوچرخه اش به یک تقسیم کننده جاده رم کرد و یک گانش مجروح در جاده سقوط کرد.

در عین حال کاروان رسمی وزیر گوپالیه در همان جاده به سمت حسن می گذشت. گوپالیه با لکه دار کردن تصادف و دیدن قربانی که در جاده افتاده بود، خودروی خود را متوقف کرد و با عجله به کمک جوانان رفت. او شخصاً به آمبولانس زنگ زد و جوانان را در بیمارستان آدیچونچاناگیری در نزدیکی بی جی ناگار بستری کرد.

وزیر اطمینان حاصل کرد که گانش کمک پزشکی فوری دریافت کرده است. اگرچه گانش هیچ آسیب عمده ای ندیده است، اما او در بیمارستان تحت درمان قرار می گیرد. این اقدام وزیر برای قدردانی عمومی زیادی صورت گرفت. پرونده ای در اداره پلیس بلور کراس ثبت شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن