وزیر موجب اقتدار منطقه دولت, مردم

خیلی خوشحال Generics به اتخاذ 10 روستاها و توزیع 50,000 رایگان کیت میسور/Mysuru: Mysuru منطقه مسئول وزیر S. T.

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

خیلی خوشحال Generics به اتخاذ 10 روستاها و توزیع 50,000 رایگان کیت

میسور/Mysuru: Mysuru منطقه مسئول وزیر S. T. Somashekar قدردانی شده است مقامات رهبری DC Abhiram G. Sankar خود را صادقانه و تلاش های حاوی COVID-19.

"مبارزه با گسترش عفونت است کار آسانی نیست. مقامات موفقیت شامل گسترش ویروس. من تشکر می کنم و سلامت و سایر بخش کارکنان برای تلاش های خود را," او گفت:. وزیر صحبت شد در Mysuru شهر و روستایی BJP کارگران دیدار در شهرستان شب گذشته.

"دولت نمی تواند به تنهایی رسیدن به این. حزب کارگران, مردم, افسران, پزشکان پلیس, بهداشت و درمان کارگران آشا کارگران و عموم مردم. همه همکاری داشته و به نمایندگی از وزیر B. S. Yediyurappa من گسترش قدردانی," او گفت:.

وزیر گفت که ننجنگود مبتنی بر جايزه Generics که در آن بیش از 74 COVID-19 موارد مثبت گزارش شد موافقت کرده است که اتخاذ 10 روستاهای اطراف کارخانه و کمک به توسعه کلی از مناطق. "خیلی خوشحال Generics به توافق اتخاذ 10 روستاها و توزیع 50,000 رایگان مواد غذایی کیت به روستاییان است. من به ارمغان آورده اند این موضوع را به اطلاع سانتی متر و صنایع وزیر Jagadish Shettar و یک جلسه برگزار شد با صاحبان جايزه Generics و آنها توافق کرده اند که به این پیشنهاد" Somashekar گفت.

در ASHA کارگران که selflessly کار می کرد به سمت حاوی بیماری کشنده وزیر گفت که هر آشا کارگر پرداخت خواهد شد اضافی تومان. 3,000 برای کار خود را به عنوان یک تشویق. "همکاری بخش است جای پای هزینه و برای این کار Rs. 12.37 کرور مورد نیاز است. پول مهم نیست اما خدمات از آشا کارگران را به یاد" او گفت:.

در اکسل گیاهی جامد میراث زباله حذف پروژه گرفته شده توسط Mysuru-Kodagu MP Pratap Simha Somashekar گفت: برای توسعه این نسخهها کار در Mysuru گرفته خواهد شد تا مرحله به مرحله و من به ارمغان آورد به سانتی متر را متوجه MP پروژه. از آن خواهد شد به زودی" وزیر گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن