میکسر, نوک پستان Fortnite سری مسابقات به میزبانی نینجا

مایکروسافت میکسر جریان های نرم افزاری است که ساخت یک بزرگتر چلپ چلوپ در رویداد زنده بازی از سری مسابقات شروع ا

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

مایکروسافت میکسر جریان های نرم افزاری است که ساخت یک بزرگتر چلپ چلوپ در رویداد زنده بازی از سری مسابقات شروع این هفته شامل Fortnite بازیکن تایلر "نینجا" Blevins. به نام جنگ نینجا های Fortniteهفته سری مسابقات برگزار خواهد شد با شروع این هفته در مه 28 و ماندگار هر پنج شنبه از ماه ژوئیه گزارش مهلت.

این رویداد خواهد شد در میزبانی نینجا میکسر کانال است که پلت فرم محبوب ترین کانال از streamer چپ حرکت یا کشش ناگهانی در ماه اوت گذشته برای پیوستن به مایکروسافت رقیب به عنوان بخشی از یک پر سود چندین ساله جریان معامله است. نینجا با مشخصات بالا خروج هماهنگ در بخشی با تیم مدیریت در سازمان استعداد لود الهام گرفته از موج جدید قراردادهای پوشا کل زنده جریان اکوسیستم. در ماه های پس از نینجا چپ حرکت یا کشش ناگهانی چندین بازی محبوب هنرمندان او را دنبال کرد و با امضای قراردادهای جدید با سایر جریان سیستم عامل است.

فقط در چند ماه گذشته به تنهایی کشش و یوتیوب را قفل شده است و محبوب سازندگان مانند Imane "Pokimane" Anys و یوتیوب megastar فلیکس "Pewdiepie" Kjellberg به سیستم عامل مربوطه آن.

جنگ نینجا های Fortnite خواهد شد از ویژگی های 400.000 دلار در پول جایزه و گرد هم آوردن 60 Fortnite جوانب و دیگر نام های بزرگ در حرکت یا کشش ناگهانی و گسترده تر زندگی می کنند جریان های دنیا از جمله نیکلاس "نیک Eh 30" Amyoony, Fortnite , جام جهانی قهرمان کایل "Bugha" Giersdorf و در هم ریختن قبیله streamers Nate تپه و Soleil "Ewok" ویلر. هر کس می خواهد جریان از راحتی از خانه خود را در طول بیماری همه گیر.

نینجا خواهد شد البته محور این رویداد که با همکاری تولید شده توسط نینجا خود و تیم مدیریت لود می شود. او شرکت در مسابقات در حالی که محبوب اعضای جامعه "BallaTW" و "MonsterDface" به حاشیه نوشتن. قابل توجه نینجا برای اولین بار بود streamer به میزبان زندگی می کنند و در شخص Fortnite مسابقات در اوایل سال 2018 فقط ماه پس از بازی برای اولین بار بیرون آمد و قبل از توسعه دهنده بازی حماسی تشکیل رسمی esports مدار برای عنوان.

"من پیوست میکسر به فشار مرزهای ایجاد انواع مختلف جریان محتوا و ارتباط برقرار کردن با طرفداران در راه های جدید" نینجا در بیانیه ای گفت. "جنگ نینجا به ارمغان می آورد یک نوع جدید از گیم پلی به جامعه است. من هیجان زده به اشتراک گذاری رقابتی تجربه با طرفداران من نیز به عنوان همکار من پارسه و دوستان شرکت کنند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن