MLA Ramdas instils اعتماد به نفس در میان عموم مردم در مبارزه با COVID-19

میسور/Mysuru: با دولت های منطقه در نظر گرفتن تمام اقدامات ممکن برای جلوگیری از گسترش مرگبار COVID-19کرون MLA S

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

میسور/Mysuru: با دولت های منطقه در نظر گرفتن تمام اقدامات ممکن برای جلوگیری از گسترش مرگبار COVID-19کرون MLA S. A. Ramdas که سر وظیفه نیروی خود را در حوزه گفته است که او شروع به القای اعتماد به نفس در میان اعضای عمومی در مبارزه با این بیماری همه گیر.

تاکید بر نیاز به قرار دادن پیشگیرانه و اقدامات ایمنی در محل در سراسر KR مونتاژ بخش در یک جنگ-جای پا Ramdas گفت: سوم COVID-19 مرکز آزمون آغاز شده است و عملکرد در J. P. نگر مرکز بهداشتی اولیه (بلور فوتونی) از روز جمعه به همراه دو نفر دیگر در Makkala Koota محل در Krishnamurthypuram و محافظ لین بلور فوتونی در اسب دوانی چهارم.

اشاره به این که آمبولانس خدمات راه اندازی شده است در مقیاس کامل به منظور فری اولیه و ثانویه اطلاعات تماس COVID-19 مظنون به آزمون مراکز و بیمارستان ها گفت: از آن مهم تر به اطمینان حاصل شود که این ویروس گسترش نمی یابند.

Ramdas بیشتر گفت که وجود دارد در مجموع 115 مهار مناطق کرون مونتاژ بخش و همه آنها در حال sanitised روزانه. همچنین معاینات سلامت در حال انجام در ساکنان این مهار مناطق و یک افسر منصوب شده است برای اطمینان از مواد غذایی و لوازم دیگر به ساکنان او اضافه شده است.

DHO Dr. R. Venkatesh, تاهو دکتر Mahadevaprasad, Dodol افسر Jayasimha, Corporators Shantamma Vadivelu و Sharadamma Eshwar BJP رهبران M. Vadivelu, Nagendra, Girish و دیگران حاضر بودند در MLA برنامه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب