MLA Ramdas حل را KR مربوط به حوزه های رایگان از Covid مرگ و میر

دارای دیدار با نیروی کار تیم میسور/Mysuru: K. R. MLA S. A. Ramdas گرفته است حل و فصل به کرون مربوط به حوزه های

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

دارای دیدار با نیروی کار تیم

میسور/Mysuru: K. R. MLA S. A. Ramdas گرفته است حل و فصل به کرون مربوط به حوزه های رایگان از Covid مرگ و میر.

پس از برگزاری جلسه روز سه شنبه با COVID-19 نیروی کار خود را به تازگی بازگشایی دفتر MLA Ramdas که سر K. R. حوزه نیروی کار گفت: "در تلاش برای کنترل گسترش این بیماری همه گیر در کرون حوزه تمام اعضای نیروی کار توافق کرده اند که با هم کار کنند. نگران مقامات خواهد ساخت یک لیست از تمام توسعه افسران مقامات بهداشت و دستیار مهندسان مشغول به کار در تمام دفاتر منطقهای در منطقه و اختصاص وظایف به هر یک از آنها. صفحه اصلی ماموران پلیس و پاسبان خواهد شد اختصاص داده شده در تمام 112 مهار مناطق کرون حوزه."

"در جلسه ما نیز تصمیم به باز کردن Covid مراکز مراقبت در RTTC مرکز محل در Thonachikoppal, Makkalakuta واقع مخالف Sarada Vilas مدرسه و تمام سه اولیه مراکز درمانی (بلور فوتونی) که تابع در تمام هفت روز هفته," او اضافه شده است.

"ما دستور مقامات نگران به اختصاص هشت پزشکان برای هر یک از مناطق از هفت PHCs به استثنای Covid مراکز مراقبت از دوازده PHCs و دو بیمارستان زنان و زایمان در کرون حوزه. ما همچنین برنامه ریزی برای باز کردن امکانات جدید مرکز در RTTC محل در Thonachikoppal. همه این تصمیمات گرفته شد و پس از برگزاری بحث و گفتگو با منطقهای کمیسیون بهداشت و مسئولان منطقه و Taluk بررسی افسران," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن