کنترل کننده های بازی موبایل بدون دکمه هستند monstrosities شما هم اکنون می توانید خرید

از هر کسی که می شناسید بپرسید و احتمالا ً موافق ند: همه کنترل کننده های خوب حداقل یک دکمه دارند. چه کسی ممکن ا

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

از هر کسی که می شناسید بپرسید و احتمالا ً موافق ند: همه کنترل کننده های خوب حداقل یک دکمه دارند. چه کسی ممکن است با این مخالف؟ هیچ شما باید اعتماد -- به علاوه تولید کنندگان متعدد ، از جمله مارک های شناخته شده مانند Anker و HyperX ، که شروع به ساخت کنترل کننده برای گوشی خود را که هیچ دکمه ای در همه.

این اسباب بازی های جدید عجیب و غریب کنترل بازی از طریق کنترل بر روی صفحه نمایش را هر آسان تر نیست، هر چند آنها به طور کامل بی فایده برای افرادی که بازی PUBG و برخی از بازدید های تلفن همراه دیگر که پشتیبانی کنترل کننده رسمی را ندارید.

کنترل کننده بازی 6K PowerCore آنکر در اصل 36 $6,700mAh قدرت بانک است که به شکل گرفتن کنترل کننده قالب. هر چي ميخواي ببين و يه دکمه هم پيدا نميکني اما آنکر، پس از شروع به ساخت بانک های برق مقرون به صرفه، تکیه در سمت باتری از چیزهایی، بنابراین شما لازم نیست که در مورد در حال اجرا کم نگران در حالی که شما بازی.

که 6700mAh آب اضافی باید گوشی خود را دو تا سه refills ' ارزش شارژ ، و آن را پشتیبانی می کند تا خروجی 15W به گوشی های آندروید از طریق پورت USB -C خود و تا 12W به آیفون و یا هر دستگاه دیگر شما می خواهم به اتهام با پورت USB-A خود را. با توجه به این که بازی کردن می تواند گوشی شما را داغ اجرا کند، دارای یک فن ساخته شده برای بیرون کشیدن گرما است. اين شسته و بي هواست، ولي فکر کنم چند تا دکمه بخوام لطفاً.

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن