تهدید سیل موسمی | گام هایی برای حفاظت از مردم و دام: منطقه مسئول دبیر

یک کشته، ۶۶ خانه در سال جاری به دلیل سیل در منطقه میسورو تخریب شدند، می گوید دی سی ابهیرام G. Sankar میسور/میس

توسط PARINEWS در 19 مرداد 1399

یک کشته، ۶۶ خانه در سال جاری به دلیل سیل در منطقه میسورو تخریب شدند، می گوید دی سی ابهیرام G. Sankar

میسور/میسورو : با تهدید سیل های زیاد در پس از بارش باران های بی شمار در سراسر منطقه و حوزه های آبریز رودخانه ها، دبیر منطقه مسئول N. Jayaramبه مقامات هدایت به اقدامات فوری برای حفاظت از مردم و دام از سیل.

او در جلسه ای که در COVID-19 و مدیریت حوادث طبیعی در ZP سالن در اینجا دیروز برگزار شد، صحبت می کرد، که در طی آن او همچنین یک ویدئو کنفرانس با مقامات نیروی وظیفه از تمام taluks برگزار شد.

جایارام با بیان اینکه بارش های شدید در این ولسوالی در چند هفته آینده پیش بینی می شود، گفت که بارش های شدید ممکن است به سرریز شدن رودخانه ها منجر شود. به این ترتیب، مقامات باید اقدامات فوری برای تغییر مکان مردم و دام برای مکان های امن تر انجام دهد.

با توجه به این که مقامات سطح منطقه به عنوان افسران نودال در taluks منصوب شده اند، او گفت که این افسران باید شخصا تور تمام taluk برای گرفتن سهام از وضعیت.

با تاکید بر لزوم ایجاد اردوگاه های امداد و گوشالاز در هر جا که لازم باشد، گفت که اگر زمین برای گوشلا نزدیک روستا شناسایی شود، بهتر خواهد بود.

با اشاره به این که تمرکز بیشتر بر مناطقی که آب گرفتگی در سال های قبل بیشتر بوده است، مهم است، گفت: همکاری MLA محلی و نماینده مجلس باید برای مدیریت بهتر وضعیت را در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه مقامات باید اطلاعات دقیقی در مورد محصول، خسارات اموال و سایر خسارات ناشی از باران به دست دهند، گفت: مقامات باید اطمینان حاصل کنند که COVID-19 و وظایف مدیریت سیل نباید مانع کارهای منظمی شود که در دفاتر تالوک انجام می شود. Jayaram همچنین گفت که هیچ مقام رسمی نباید به جز به دلایل واقعی را ترک کند.

معاون کميسر آبيرام جي سانکار گفت که دولت مسيرهاي يرادي براي کمک به قربانيان حوادث طبيعي درست مثل سال گذشته صادر کرده است

*با اشاره به اينكه در سال جاری در منطقه به علت بارش باران، مردی کشته و 66 خانه از بين رفت، گفت: هشدار سيل اب در رابطه با رودخانه های كابيني و لاکشمناتراترتا صادر شده است كه در نزديكي سطح خطر جريان دارد.

ZP مدیر عامل پراشانت کومار میشرا، کمیسر MCC گوروداتا هگد، اس پی سی بی راشیانث، ای دی سی بی س منجوناتاسوامی، اس پی شیواکومار اضافی، تهسیلدار راکشیتا و دیگر مقامات حضور داشته اند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن