ارزان تر سامسونگ کهکشان S20 'نسخه فن' ظهور در رندر نشت

سامسونگ کهکشان اعلام نشده S20 "نسخه فن" (FE) است دوباره در رندر جدید از اوان Blass نشت. یک سری نشت در طول چند

توسط PARINEWS در 28 مرداد 1399

سامسونگ کهکشان اعلام نشده S20 "نسخه فن" (FE) است دوباره در رندر جدید از اوان Blass نشت. یک سری نشت در طول چند ماه گذشته از انگاره های SamMobile, Ice Universe و The Elec پیشنهاد می کنند که گوشی جایگزین ارزان تر برای سامسونگ گلکسی اس۲۰ خواهد بود، مشابه کهکشان S10 Lite که اوایل سال جاری اعلام کرد. آخرین رندرها، که می تواند در توسعه دهندگان XDAمشاهده شود، کهکشان S20 FE را در شش رنگ آبی، سبز نعناع، سفید، قرمز، صورتی، و نارنجی نشان می دهد.

کهکشان S20 نسخه فن به نظر می رسد به طراحی بسیار شبیه به کهکشان S20 موجود، به عنوان شما می خواهید انتظار می رود. در اطراف جلو یک برش سوراخ پانچ برای دوربین سلفی خود را (که گزارش های قبلی ادعا کرده اند که سنسور 32 مگاپیکسلی داشته باشد) و در اطراف پشت وجود دارد به نظر می رسد یک آرایه سه دوربین قرار گرفته در داخل یک دست انداز دوربین مستطیلی. گزارشی از The Elec السی ادعا کرده است که این ها از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه ٔ عریض، ۱۲ مگاپیکسل یفوق عریض و یک تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳برابر تشکیل شده است.

ارائه از اوان بلاس نگاه گسترده ای شبیه به یک سری از رندر های غیر رسمی که در طول هفته توسط پرایبابا بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط راهنمایی Onleaks منتشر شد. قیمت Pricebaba بابا گزارش می دهد که صفحه نمایش گوشی بین 6.4 و 6.5 اینچ بزرگ خواهد بود، که آن را کمی بزرگتر از استاندارد 6.2 اینچ کهکشان S20، اما کوچکتر از 6.7 اینچ S20 پلاس. این صفحه نمایش شایع است که نرخ تجدید 120Hz, و تلفن خواهد شد گزارش شده توسط Qualcomm Snapdragon 865 با 4,500mAh باتری.

اگر "نسخه فن" moniker برای تلفن های موبایل آشنا، آن را به دلیل سامسونگ قبلا از آن استفاده می شود زمانی که آن را دوباره منتشر کهکشان نوت 7 راه بازگشت در سال 2017. این تلفن دارای باتری کوچکتری از اصل نوت ۷ بود، پس از اینکه دستگاه اصلی باید به یاد می افتاد وقتی باتری آن شروع به رنج کشیدن از مسائل داغ کردن کرد و حتی در مواردی آتش گرفت.

آخرین نشت هیچ اطلاعات جدید در مورد چه زمانی و یا جایی که The Elec کهکشان S20 فن نسخه ممکن است عرضه ارائه نمی دهد، اما الک قبلا گزارش داد که سامسونگ می تواند آن را در ماه اکتبر امسال برای انتشار 900،000 برنده (حدود $ 759). که در مقایسه با قیمت پایه $ 999.99 برای کهکشان اصلی S20.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن