موتورولا به روز رسانی بودجه خود را با صف جدید Moto E و Moto G Fast

موتورولا دارای یک جفت از بودجه جدید گوشی های هوشمند: ورود به سطح $149.99 موتورولا E و $199.99 Moto G سریع. از

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

موتورولا دارای یک جفت از بودجه جدید گوشی های هوشمند: ورود به سطح $149.99 موتورولا E و $199.99 Moto G سریع. از دو گوشی جدید کمک به تحکیم موتورولا صف سراسر بودجه و اواسط محدوده فضا با Moto E و Moto G Fast پیوستن به در حال حاضر Moto G Power ($249.99) و G Stylus ($299.99).

برای مقایسه به سال گذشته ترکیب جدید Moto E جایگزین موتور E6 در حالی که G سریع جایگزین G7 بازی. همانطور که با دیگر گوشی های سری G راه اندازی در اوایل سال جاری موتورولا به نظر می رسد به طور کامل رها کردن سیستم شماره گذاری آن قبلا مورد استفاده قرار گیرد.

G Fast شباهت قوی برای Moto G قدرت و G Stylus با طراحی مشابه و 19:9 سوراخ پانچ صفحه نمایش. اما تقریبا تمام مشخصات در جدید G سریع در حال کاهش داد و نسبت به آن گرانتر خواهر و برادر: در حالی که سهام آن همان Snapdragon 665 پردازنده آن تنها ارائه می دهد 3GB رم (به جای 4GB) ارائه می دهد فقط 32GB حافظه داخلی (در مقابل 64GB و 128GB در G قدرت و قلم بود) و صفحه نمایش با کیفیت 720p, پانل به جای 1080p پنل بر روی دیگر گوشی های سری G.

دوربین بر روی G Fast تقریبا یکسان به G قدرت بیش از حد: 16 مگاپیکسلی اصلی و دوربین 8 مگاپیکسلی 118-درجه ultrawide دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو دوربین. نیز وجود دارد یک 8 مگاپیکسلی دوربین جلو برای عکس های سلفی. این همان 4000 میلی آمپر باتری که G Stylus است — اما نه کاملا به عنوان خوب به عنوان از 5000 میلی آمپر باتری است که به گرانتر G قدرت نام خود را. گرد کردن spec sheet یک عقب اسکنر اثر انگشت USB-C شارژ یک جک هدفون 3.5 mm و یک IP52 "آب دفع" طراحی برای گاه به گاه قطره باران یا دوش.

Moto E از سوی دیگر بیشتر قابل توجهی ارتقا نسبت به سال گذشته E6. تلفن شروع به پریدن کرد تا در اندازه 5.5 اینچ صفحه نمایش 6.2 اینچی پنل (اگر چه هنوز هم در 720p) با اشک شکاف (اگر چه هنوز هم وجود دارد یک سنگین چانه به پایین گودی). نیز وجود دارد یک عقب حسگر اثر انگشت است که برای اولین بار در E صف.

موتورولا نیز قرار beefier پردازنده رفتن از Snapdragon 435 به یک پیکسل 632. رم هنوز هم همان 2GB به عنوان E6 اگر چه حافظه داخلی دو برابر شده 32GB. دوربین عقب نیز به روز رسانی شده است دو لنز سیستم با یک 13 مگاپیکسلی اصلی لنز که پیوست 2 مگاپیکسل سنسور عمق. نیز وجود دارد یک 3,550 میلی آمپر باتری یک جک هدفون 3.5 mm و یک IPX2 امتیاز برای آب و گرد و غبار (که باز هم خوب است برای یک چلپ چلوپ در بهترین حالت).

Bafflingly موتورولا است و هنوز هم تصمیم به نگه داشتن با استفاده از یک میکرو پورت USB برای شارژ به جای USB-C. این تصمیمی است که در حال حاضر عجیب و غریب در سال 2019 در E6 و افزایش به سطح پوچ یک سال بعد برای جانشین آن.

هر دو گوشی اجرا آندروید 10 که از ویژگی های معمول مجموعه ای از پیشرفت های رایج برای موتورولا اخیر دیگر همراه, مانند لبه Plus شامل یک حالت بازی سفارشی آیکون ها و رنگ ها و حرکات مختلف به انجام کارهایی مانند راه اندازی دوربین و یا به نوبه خود در چراغ قوه. موتورولا امیدوار است که Moto G سریع دریافت خواهد شد سیستم عامل آندروید به روز رسانی پایین خط اما از آن هیچ گونه تعهد برای موتور E.

هر دو گوشی در دسترس خواهد بود در ماه ژوئن 12th به عنوان قفل دستگاه; Moto E نیز در دسترس خواهد بود از طریق چندین حامل از جمله T-Mobile مترو توسط T-Mobile, افزایش, تلفن همراه, تلفن همراه ایالات متحده مصرف کننده تلفن همراه, Xfinity, تلفن همراه, جمهوری بی سیم و گواهی اعتباری در ورایزون. موتور G سریع فروخته خواهد شد از طریق افزایش همراه نیز هست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن