حرکت به اعطای طبقه درآمد گواهی برای فقیر Brahmins مورد ستایش قرار داد

Mysuru Brahmin انجمن رویای فردا درآمد وزیر R. آشوکا میسور/Mysuru: در کارناتاکا دولت است به احتمال زیاد به یک ت

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

Mysuru Brahmin انجمن رویای فردا درآمد وزیر R. آشوکا

میسور/Mysuru: در کارناتاکا دولت است به احتمال زیاد به یک تماس در صدور طبقه و درآمد گواهی به اعضای تحت تملک جامعه است. در حال حاضر طبقه و درآمد گواهینامه های صادر شده فقط به اعضای SC, ST و OBC گروه.

درآمد بخش کارگردانی Tahsildars به شماره طبقه و درآمد گواهی به لحاظ اقتصادی ضعیف تر بخش از کسانی که در تحت تملک جامعه است. Brahmins هستند در اقلیت حسابداری برای صرف سه درصد از کارناتاکا هفت کرور جمعیت.

تصمیم دولت استقبال شده است توسط Mysuru Brahmin انجمن و درآمد وزیر R. آشوکا بود تکيه در شهرستان دیروز. در این مراسم برگزار شد تحت رهبری Krishnaraja MLA S. A. Ramdas.

پذیرش felicitations آشوکا گفت که پس شکایت که Tahsildars شده است نه صدور این گواهی وزارت کار در اخیر دایره خواسته DCs به گام برای اطمینان از موضوع های مشابه به لحاظ اقتصادی ضعیف تر از بخش های تحت تملک جامعه است.

این مرکز به تصویب یک قانون برای ارائه 10 درصد رزرو به همه نامزدها متعلق به لحاظ اقتصادی ضعیف تر بخش صرف نظر از طبقات است. درآمد و طبقه گواهی خواهد نامزدهای کمک سود تسهیلات ارائه شده توسط کارناتاکا Brahmin توسعه مدیره.

دولت را در نظر صدور طبقه گواهی به Brahmins به طوری که آنها بیش از حد می تواند به نفع از دولت های مختلف طرح های رفاه. "هر چند Brahmins متعلق به جلو جامعه آنها از لحاظ اقتصادی ضعیف تر و نیاز به حمایت مالی گفت:" آشوکا.

Brahmins که ناخالص سالانه درآمد خانواده کمتر از Rs. 8 لاخ در هر سال خواهد بود واجد شرایط برای بهره مندی طرح های. "این Brahmin توسعه مدیره به زودی مجاز به صدور طبقه و درآمد گواهی به اعضای تحت تملک جامعه به طوری که آنها نیز می تواند بهره مندی از طرح," او گفت:.

"این هیئت همچنین پیشنهاد به ارائه وام های بدون بهره به لحاظ مالی ضعیف تر بخش از مردم در Brahmin جامعه" آشوکا اضافه شده است.

Mysuru Brahmin انجمن رئیس جمهور D. T. Prakash خواست وزیر به ارائه 10 درصد از دولت شغل و کرسی های دولتی و موسسات آموزشی از جمله حرفه ای و کالج ها.

Mysuru منطقه و شهرستان Brahmin انجمن, دبیر Apoorva Suresh Vikram Iyengar, Ajay Shastry, Kadakola Jagadeesh, Suchendra, K. M. Nishanth, Srikanth Kashyap, Chakrapani, Jayasimha Sridhar و دیگران حاضر بودند در طول این مناسبت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن