Moxie است $1,500, ربات برای کودکان و نوجوانان

آخرین آموزشی تکنولوژی می آید در قالب هفت پوند ربات است که به نظر می رسد مانند چیزی پاره پاره از پیکسار فیلم. M

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

آخرین آموزشی تکنولوژی می آید در قالب هفت پوند ربات است که به نظر می رسد مانند چیزی پاره پاره از پیکسار فیلم. Moxie شایان ستایش آموزشی ربات طراحی شده است برای آموزش بچه ها در خانه. اما آن را گران: ربات خود را 1500 $و آن نیاز به یک $60 اشتراک ماهانه پس از سال اول.

تجسم های رباتیک و هوش مصنوعی شرکت در پشت استرنج می گوید: این ربات را آموزش کودکان سنین شش تا نه هفتگی با استفاده از تم ها و درس های طراحی شده برای ترویج شناختی, عاطفی و اجتماعی, یادگیری است. کودکان و نوجوانان خواهد بود وظیفه با کمک Moxie کشف و یادگیری انسان, تجربه و مهارت های زندگی مانند یادگیری کلمات جدید و یا چت در مورد تجارب قابل توجهی مانند رفتن به دندانپزشک. پدر و مادر قادر خواهد بود برای کنترل Moxie از طریق یک "برنامه والد" است که اجازه دهید آنها را بررسی پیشرفت کودک خردسال خود را و خود را محدود Moxie استفاده است.

حفظ حریم خصوصی و مسائل امنیتی شده اند یک نگرانی بزرگ وقتی که می آید به ساخت تکنولوژی آموزشی برای کودکان و نوجوانان و Moxie بعید است به یک استثنا. Moxie داده خواهد شد رمزگذاری شده با پدر و مادر یا قیم بودن تنها آنهایی قادر به دسترسی به داده های خاص خود را به واحد مندرج بنیانگذار پائولو Pirjanian گفت: در مصاحبه ای با Fast Company. اما Moxie هنوز بسیاری از فن آوری است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای برقراری ارتباط با و نظارت بر کسانی که در نزدیکی آن چهار میکروفون در داخل سر خود را و یک دوربین در جلو واقع شده. دیگر بچه های فن آوری مانند هوشمند باربی و تلاش بچه های هوشمند بلندگو را به اجرا جنجال با توجه به پیامدهای حریم خصوصی از ساختمان میکروفن به اسباب بازی که برای بچه ها.

شرکت های مختلف سعی کرده اند تا ربات دوستانه برای ارتباط برقرار کردن با در خانه در سال های اخیر است.وجود دارد Aibo سونی دلار از 2900 رباتیک پت به علاوه Jibo خانواده ربات بود که با موفقیت crowdfunded تنها به صدای تلپ افتادن چند سال به آن طول عمر است.

استرنج است که قرار است منتشر شود گاهی اوقات این سقوط. شرکت سریع انجام یک شیرجه عمیق به تجسم طراحی فرآیند در پشت محصول.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب