Mozilla and Google reportedly renew Firefox search agreement

ZDNet گزارش داد که موزیلا و گوگل ترتیب خود را برای نگه داشتن موتور جستجوی پیش فرض در مرورگر فایرفاکس تا حداق

توسط PARINEWS در 25 مرداد 1399

ZDNet گزارش داد که موزیلا و گوگل ترتیب خود را برای نگه داشتن موتور جستجوی پیش فرض در مرورگر فایرفاکس تا حداقل 2023 تمدید کرده اند. شرکت ها رسما ً این معامله را اعلام نکردند، که برآورد ZDNet بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون دلار در سال است، اما انتظار می رود که بعداً در پاییز امسال اعلام شود. ترتیب فعلی به دلیل به پایان سال 2020 به پایان رسید.

این حرکت در زمانی انجام می شود که موزیلا اعلام کرد که قصد دارد ۲۵۰ کارمند را از کار بیکار کند، که حدود یک چهارم نیروی کار خود را نمایندگی می کند. مدیر عامل موزیلا میچل بیکر در یک وبلاگ نوشت که پاندمی کوروناویروس "به طور قابل توجهی تاثیر درآمد ما است." در وبلاگ اعلام تغییرات ، بیکر نوشت که شرکت خواهد شد در ساخت محصولات جدید تمرکز "که مردم را دوست دارم و می خواهند به استفاده از ، تجدید تمرکز خود را بر جامعه ، و شناسایی جریان درآمد جدید. Mozilla همچنین در ژانویه حدود 70 نفر را در حال خاموش کردن.

بیشتر درآمد موزیلا از شرکت های موتور جستجو مانند گوگل- و همچنین شرکت های Yandex در روسیه و Baidu در چین- می آید که برای موتور جستجوی خود را به گزینه پیش فرض در فایرفاکس پرداخت می شود. در طول دهه گذشته، سهم فایرفاکس از بازار مرورگر کاهش یافته است، و در آن زمان، چندین محصول بزرگتر، مانند تلفن فایرفاکس، و یک سیستم عامل فایرفاکس، هرگز به ثمر نرفت.

Mozilla و گوگل بلافاصله به درخواست برای نظر شنبه پاسخ نمی دهند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن