MP به سیل زده قربانیان امداد مناسب

اطمینان می ده Hunsur: با سیل باعث ويران يواش Pratap Simha در هونسور تالوک، پراتاپ سيما، نماینده مجلس، به سیل ق

توسط PARINEWS در 25 مرداد 1399
اطمینان می ده

Hunsur: با سیل باعث ويران يواش Pratap Simha در هونسور تالوک، پراتاپ سيما، نماینده مجلس، به سیل قربانیان امداد رسانی فوری و مناسب از دولت اطمینان داده است.

در این مجلس از سیلاب رودخانه لاکشماناتراتا در مناطق تحت تاثیر هوبلی هاناگود و دیگر مناطق تالوک در روز چهارشنبه بازدید و از سیل زدوخوردخوردخورد. همچنین او جاده هاناگود-هونسور را که به دلیل سیل در نزدیکی دروازه کامگوداناهالی مسدود شده بود، بازرسی کرد.

همچنین او از چندین مزرعه کشاورزی در Sindenahalli، Hanagod و Abbur بازدید کرد که در آن ایستاده تنباکو، زنجبیل، راقی، ذرت و چندین محصول باغبانی دیگر در سیل از بین رفت.

سیمها که بعداً صحبت می کرد گفت که ۳۰۰ جریب محصول در هونسور تالوک از بین می ره. همچنین، ۹ خانه به طور کامل آسیب دیده است در حالی که ۴۳ خانه تا حدی آسیب دیده اند، او گفت و اطمینان داد که او با دولت های مرکزی و ایالتی برای اعلام امداد رسانی فوری همدست خواهد شد.

او بیشتر گفت که خانه به طور کامل نابود خواهد شد Rs.5 lakh، تا حدی خانه های آسیب دیده Rs.50،000 به Rs.3 lakhs و خانه های آسیب دیده توسط آب های gushing Rs.10،000 به عنوان غرامت.

Hunsur Tahsildar Basavaraju, TP EO Girish, Assistant Director of Agriculture Rangaswamy and other officials were present.

همچنین این نماینده مجلس روز چهارشنبه از چندین منطقه سیل زده در پریاپاتنا تالوک بازدید کرد. در Bylakuppe و Koppa، نماینده مجلس، مقامات را به وظیفه برای عدم ارائه امداد و امکانات دیگر برای سیل آسیب دیده قربانیان. او به مقامات هدایت کرد که اقدامات فوری برای حل مسائل سیل انجام دهند.

در این برنامه رئیس جمهور سابق سازمان ملکا باسواراژ، تهسیلدار شوثا ن راویندرا، پراکاش بابراورائو رئیس جمهور تالوک بی جی پی و دیگر مقامات حضور داشته اند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب