MrBeast به پایان می رسد انگشت بر روی برنامه رقابت گفتن بازیکنان به توقف پس از 70 ساعت

پس از تماشای مسابقه نگه داشتن انگشتان دست خود را متصل به یک صفحه نمایش تلفن برای بیش از 70 ساعت یوتیوب خالق جی

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

پس از تماشای مسابقه نگه داشتن انگشتان دست خود را متصل به یک صفحه نمایش تلفن برای بیش از 70 ساعت یوتیوب خالق جیمی "MrBeast" دونالدسون به نام زود هنگام برای پایان دادن به یک رقابت در اصل طراحی شده با یک برنده و یک 25.000 دلار جایزه در نظر داشته باشید. نتیجه ؟ چهار برندگان هر دور قدم زدن با $20,000 در دست است.

Donaldson "در برنامه" یک بار بازی طراحی شده در همکاری با اینترنت جمعی MSCHF. قوانین ساده: آخرین فرد انگشت خود را یک گوشی با صفحه نمایش و پیروزی $25,000. بازی لگد در 3 بعدازظهر و در ماه ژوئن 30th و زد تا دونالدسون به نام پایان دادن به جنون در توییتر در 1:15PM ET امروز.

"عزیز چهار نفر باقی مانده مسابقه را با انگشت خود را هنوز هم در برنامه من پایان دادن به آن در اینجا" دونالدسون توییتی. "سه روز دیوانه است! همه شما برنده خواهد شد و تمام دریافت $20,000. تبریک می گویم!"

با وجود دونالدسون تماس برای بازیکنان به "به خواب رفتن" چند مسابقه ادامه داد. یک بازیکن استدلال در livestream که Donaldson جیر می تواند یک ترفند; اگر سه چهار نهایی بازیکنان برداشته انگشتان دست خود را, آخرین فرد ایستاده هنوز هم می تواند ایستاده به پیروزی $25,000. یکی دیگر از اعضای این چهار نهایی خود را به حال بازی قطع شده است.

یک زن و شوهر از بازیکنان گفت: آنها توییتی در دونالدسون درخواست در مورد گام های بعدی به این دلیل که آنها به سمت چپ اشتباه است. دونالدسون و سپس توییتی که او قادر به دریافت دو "از $20,000 برندگان در یک تماس تلفنی." پیگیری توییت از دونالدسون تایید کرد "هر چهار برنده شده اند تماس گرفته و پول خود را دریافت کنید."

"خوشحالم که یک ربات نمی برنده" دونالدسون توییتی.

دونالدسون همچنین گفت که بسیاری از مردم تظاهر به دست آورد اما این تیم خود را "تایید واقعی برندگان از طریق باطن و آنها تمام شده است تماس گرفت." حداقل یک فرد در جریان زندگی می کنند که ادعا شده است در گروه نهایی گفت: آنها تا به حال موفق به دریافت یک تماس از دونالدسون. آستانه رسیده به MSCHF و دونالدسون برای اطلاعات بیشتر.

در آخرین روز دونالدسون شروع به ارائه برخی از بازیکنان باقی مانده هزاران دلار خود را به انگشت کردن برنامه. دو بازیکن خود را در زمان انگشت کردن برنامه در جولای 2nd, برای 5000 $در هر با توجه به دونالدسون توييتها و یکی دیگر از بازیکنان خود را در زمان انگشت کردن امروز برای 10000 $در هر.

دونالدسون ساخته شده است یک نام برای خود در YouTube برای شبیه نوع از فیلم ها. بیش از سه سال گذشته دونالدسون دارای فیلم برداری فیلم در مورد ساخت بزرگ کمک های مالی و یا ارائه چالش های است که زمین دوستان و غریبه ها جدید خانه ها و اتومبیل. کانال های سر به فلک کشید تحت فرمت جدید. دونالدسون به مادر خود را از 100.000 دلار خریداری یک خانه برای بهترین دوست خود را باز pop-up مغازه ها که در آن بازدید کنندگان می تواند خرید های گران قیمت الکترونیکی ارزان و خرید خریداران خودرو یک وسیله نقلیه خود را انتخاب و پس از مصرف بیش از یک نمایندگی عملا به دور هر ماشین.

قبل از بازی راه اندازی دونالدسون صحبت کرد و به آستانه مورد انتظارات هر دو تیم خود و MSCHF تا به حال برای این بازی است. برنامه آماده شد برای برگزاری "میلیون ها نفر همزمان بازیکنان" با بیش از 1 میلیون بازیکن در اولین ساعت. داشتن کسانی که بسیاری از بازیکنان را وارد یک بازی در یک بار می آید با برخی از نگرانی.

دونالدسون بود به خصوص علاقه مند در "مطمئن شوید کسی نمی تواند فقط نوار مجرای و دست خود را به تلفن," او گفت: آستانه در زمان. این مورد نیاز به بازیکنان گاهی اوقات حرکت انگشتان دست خود را در راه خاص است. دونالدسون همچنین اذعان کرد که بسیاری از آن را خارج از کنترل خود را, اما آن است که هرج و مرج عنصر که او بیشتر هیجان زده.

"من فکر می کنم زیبایی از این بازی این است که ما واقعا باید کنترل" دونالدسون گفت. "این واقعا برای مردم بازی کردن و دیدن که طول می کشد طولانی ترین, و من فکر می کنم ما اصلی ترین چیزی که بود فقط نگه داشتن بازی منصفانه است."

در پایان مشخص شد که دونالدسون می خواستم برای کنترل بازی کمی به مطمئن شوید که شرکت کنندگان در نهایت برخی از خواب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن