MUDA آماده می شود برای تخصیص 150 مدنی امکانات سایت

میسور/Mysuru: این Mysuru توسعه شهری سازمان (MUDA) آغاز شده است آماده سازی برای تخصیص حدود 150 امکانات رفاهی مد

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

میسور/Mysuru: این Mysuru توسعه شهری سازمان (MUDA) آغاز شده است آماده سازی برای تخصیص حدود 150 امکانات رفاهی مدنی (CA) سایت در سراسر شهر است که در برزخ برای چند سال. پیش از دعوت از برنامه های کاربردی برای سهم کارکنان از بخش برنامه ریزی شهر را مطلع هدف از تخصیص این سایت.

150 سایت است که از ابعاد مختلف واقع در Vijayanagar اول و دوم و سوم و چهارم مرحله Dattagalli, R. T. Nagar, J. P. ناگار Srirampura, Devanur اول و دوم مرحله Lalithadrinagar طرح Vasanthanagar, Rajivnagar, Belvata, Bannimantap, Hebbal, Belavadi و.... و در خصوصی دیگر طرح بندی طراحی و توسعه توسط تعاونی مسکن جوامع است.

پس از ساخت اولیه آماده سازی MUDA است تا بشود به مسئله اطلاع رسانی در خصوص تخصیص CA سایت در یک هفته و همچنین دعوت از برنامه های کاربردی از انجمن ها, سازمان ها و تراست و برای راه اندازی موسسات آموزشی انجام مذهبی و یا فعالیت های اجتماعی, جامعه, سالن, ازدواج, سالن و غیره.

سازمانهایی که مشغول هستند و اجتماعی فعالیت و انجام حسابرسی از حساب های خود را برای یک دوره سه ساله در حال اجرا تنها واجد شرایط درخواست. تمام سایت متقاضیان ملزم به حواله 10 درصد از سایت ارزش ثابت توسط MUDA در حالی که تقاضا و 20 درصد از ارزش پس از سهم. تعادل پرداخت می شود در 10 درصد از ارزش هر سال است. داشتن شناسایی و مشخص شده در سایت در محلات این MUDA است که تمام مجموعه به موضوع اطلاع رسانی و دعوت از برنامه های کاربردی برای سهم. اگر چه MUDA دعوت کرده بود برنامه های کاربردی برای تخصیص 86 CA سایت بیش از دو سال پیش این مدل رفتاری برای 2018 مجمع انتخابات آمد و در این راه از سهم مجبور MUDA به قطع روند سهم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن