MUDA اتاق مهر و موم شده به عنوان مهندس آزمون COVID مثبت

بیش از 700 نفر از کارکنان صبر در خارج از دفتر امتناع از داخل به خاطر ترس از ابتلا به ویروس میسور/Mysuru: کار د

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

بیش از 700 نفر از کارکنان صبر در خارج از دفتر امتناع از داخل به خاطر ترس از ابتلا به ویروس

میسور/Mysuru: کار در Mysuru توسعه شهری سازمان (MUDA) دفتر آمد به توقف سنگ زنی صبح امروز به عنوان یکی از MUDA دستیار مهندسین آزمایش مثبت برای COVID-19. افسر قرار داده شده در زیر صفحه اصلی قرنطینه.

بیش از 700 نفر از کارکنان از جمله آنهایی که به طور منظم و کارکنان در قرارداد بود قبل از MUDA, دفتر صبح امروز پس از آنها یاد گرفتیم که دستیار مهندس آزمایش مثبت است. آنها حاضر به رفتن در داخل خود بخش مربوطه برای ترس از ابتلا به ویروس.

مقامات تماس MUDA کمیسر Dr. D. B. ماهش و مطلع او را از این وضعیت و به او گفت که MUDA کارکنان ترسیده بودند از ورود به اتاق به عنوان یک زن و شوهر از روز بازگشت, یک APMC دستیار مهندس جان از عفونت با ویروس.

کمیسر اعلام یک روز تعطیلات امروز حتی به عنوان کارکنان خواستار شدند که سه روز تعطیلات باید به آنها توجه شود و باید به طور کامل sanitised. MUDA منابع گفته ستاره میسور است که یک جلسه برگزار خواهد شد با وزارت بهداشت مقامات و MUDA کمیسر در این شب و تصمیم گرفته خواهد شد که آیا برای بستن سه روز یا نه.

به عنوان MUDA اتاق مهر و موم شده بود پایین وجود نداشت و کار در هر یک از آن بخش ها امروز و افرادی که آمده بود کار خود را انجام داده بود به بازگشت به خانه دست خالی.
به عنوان در هر مرکز دستورالعمل وجود دارد بدون نیاز به مهر و موم کل ساختمان اگر یک فرد زندگی و یا کار وجود دارد که تست مثبت برای Coronavirus بیماری به دلیل ضد عفونی مبتلا طبقه و زمینه های مشترک است که به اندازه کافی برای جلوگیری از گسترش عفونت با توجه به اتحادیه های وزارت بهداشت.

وزارت بهداشت صادر کرده است مفصل مشاوره در انجام بایدها و نبایدهای اگر غیر COVID بیمارستان گزارش COVID-19 مورد مثبت. همان قوانین برای محل دفتر و یا هر ساختمان دیگر از که در آن یک مورد مثبت گزارش شده است. وجود دارد بدون نیاز به خاموش کردن کل محل نه فقط می توان انجام مناسب ضد عفونی اصلی منطقه و دیگر مناطق رایج است.

چندین ادارات دولتی در Mysuru که در آن وجود دارد تماس نزدیک بین افسران و عمومی از جمله Mysuru شهرستان شرکت دفتر مهر و موم شده در دو ماه گذشته به عنوان COVID گسترش عفونت نشان داد افزایش روند.

حتی چندین ایستگاه های پلیس از جمله مندی Mohalla ایستگاه پلیس کلی شعبه در شهرستان کمیسر پلیس جدید در Nazarbad دفتر دستیار کمیسر پلیس (ACP) – ترافیک واقع در Shivarampet V. V. Puram و Vijayanagar ایستگاه های پلیس نیز مهر و موم شده موثر به طور منظم کار می کنند.

منطقه دولت منابع گفته ستاره میسور است که کار در ادارات دولتی محرومیت برخی از درآمد تولید ادارات و کسانی که به طور مستقیم درگیر در مبارزه با این ویروس تقریبا به وقفه. با بسیاری از کارکنان منحرف به COVID کار مربوط به مردم پیدا کردن آن غیر ممکن است به مشکلات خود را حل و فصل. بسیاری از مقامات که در COVID وظیفه هستند و ماندن در خانه به دلیل ترس از ابتلا به ویروس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن