سایه COVID بر داسارا 2020

اداره جنگل به دولت ایالتی می نویسد که در جستجوی روشنی در آوردن فیل به میسورو است میسور/میسورو: با 2020 داسارا

توسط PARINEWS در 19 مرداد 1399

اداره جنگل به دولت ایالتی می نویسد که در جستجوی روشنی در آوردن فیل به میسورو است

میسور/میسورو: با 2020 داسارا به یک امر کم کلید مدیون COVID-19 همه گیر، وزارت جنگل به دولت ایالتی به دنبال روشنی در شناسایی و آوردن فیل از جنگل برای جشن نوشته شده است.

معمولاً فرایند انتخاب فیل برای داسارا در ماه ژوئیه هر سال صورت می گیرد. مقامات جنگل، به دنبال دستورالعمل های دولت، از اردوگاه های مختلف فیل که فیل ها در آن ها خانه دار هستند بازدید کرده و به بررسی سلامت می پردازد. بعدها آنها برای شرکت در جشن داسارا به فیل ها گواهی تناسب اندام می دادند.

در مورد هنجارهای گذاشته شده، لیست فیل ها مناسب برای شرکت در داسارا بود و سپس به رئیس اصلی سازمان جنگل ها (PCCF) فرستاده شد، که پس از آن همان را به دولت ایالتی برای تصویب جلو. فهرست فیل های تهیه شده توسط اداره جنگل معمولاً نام های ۱۲ تا ۱۴ فیل، سن، تناسب برای جشنواره، رفتار و ظرفیت اطاعت از دستورات صادره از مهوتها و کاوادی های خود را دارد.

معمولاً دسته اول فیل های داسارا شامل فیل حمل کننده هوداه طلایی، یک فیل نر آماده به کار، دو فیل ماده و دو فیل نر که برای حمل هودای طلایی در آینده آموزش دیده اند، قبل از ۱۵ اوت به شهر می رسیدند.

اما امسال، در مقیاس جشن ها وضوحی وجود نداره. دولت ایالتی در حال حاضر نشان داده است که داسارا خواهد شد امر کم کلیدی در سال جاری با توجه به همه گیر.

برای پذیرایی از جمعیت داخلی و بین المللی و جلوگیری از آسیب زدن به احساسات مذهبی، آن را آنلاین مانند آن را در اودیشه در طول لرد Jagannath Rath Yatra انجام شد.

وزیر گردشگری، کانادا و فرهنگ سی.ت.ت راوی به خبرنگاران گفته بود که جشن داسارا یک امر کم کلید خواهد بود. "بر اساس نهاده های همه ذینفعان و تعداد موارد در روزهای آینده، تصمیم نهایی گرفته خواهد شد. با این حال، تجمع گسترده ای وجود خواهد داشت و این رویداد به صورت زنده جریان خواهد بود، "او اظهار داشت. دولت همچنین تصمیم خواهد گرفت که کدام جشنواره های سنتی و ورزش می تواند به عنوان بخشی از جشن داسارا برگزار شود.

منابع وزارت جنگل می گفتند که تا کنون هیچ ارتباطی در مورد فیل ها از دولت ایالتی ندارد. فیل ها نقش مهمی در جشن و آخر بزرگ چیزی جز راهپیمایی فیل caparisoned از کاخ میوور تا Bannimantap در روز Vijayadashami است. ...فیل حمل کننده هوداه طلایی ۷۵۰ کیلوگرمی معمولاً از همه چشم ها است.

از لحظه ای که فیل ها از جنگل ها آورده می شوند، برای بیش از ۶۰ روز تحت آموزش های سخت قرار می گیرد و غذای مغذی برای آن ها داده می شود تا وزن را افزایش داده و همچنین آموزش به آن ها ارائه شود تا در طول جشنواره به هنگ سخت گیر آن ها هم آمیزا شود. تنها پس از مصرف مواد غذایی مغذی برای بیش از 60 تا 70 روز و آموزش های سخت در این مدت، فیل ها مناسب برای شرکت در موکب ویجایاداشامی می شود.

از آنجا که هیچ ارتباطی از دولت ایالتی وجود ندارد، معاون حفاظت از جنگل ها (DCF)-حیات وحش الکساندر نامه ای به دولت نوشته است تا به اداره جنگل هدایت کند که آیا فرایند انتخاب فیل را شروع کند یا آن را نگه دارد. ما منتظر پاسخ از دولت و عمل خواهد کرد بر این اساس، مقامات وزارت گفت: "ما در انتظار پاسخ از دولت است و بر این اساس، مقامات وزارت.

با توجه به همه گیر بودن امسال، بحث ها در سطح دولت در حال انجام است تا "جامبو سواری" را در محوطه کاخ محدود کند و برای یک پردازش کامل تا بانیامانتاپ نروید. با این حال ، دولت را به تماس در مقیاس جشن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن