MUDA reclaims land worth Rs.6 cr. که در آن سایت ها به طور غیرقانونی اختصاص داده شده بودند

Mysore/Mysuru: در یک درایو دیگر در برابر به Mysuru Urban Development  Authority مدد قرار دادن زمین خود ،

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399

Mysore/Mysuru: در یک درایو دیگر در برابر به Mysuru Urban Development  Authority مدد قرار دادن زمین خود ، میسورو شهر سازی اقتدار (MUDA) است که 10 سایت های که به طور غیرقانونی توسط انجمن مسکن در یک بسته زمین اختصاص داده شده بود ، که بخشی از بانک زمین MUDA است.

در اطلاعیه مطبوعاتی که روز سه شنبه منتشر شد، کمیسر مادوآ دکتر دی بی ناتش گفت که انجمن همسود مسکن وانیویلاسا در شهر، به طور غیر رسمی ۱۰ سایت از ابعاد مختلف را به اعضای آن (جامعه) اختصاص داده است در ۲۷ گانتا از زمین های آینده تحت کاصبا هوبلی و روستای هبالولو نظر سنجی شماره ۲۷۳/۲.

از آنجا که پیدا شد که انجمن اختصاص داده بود ده سایت در 27 guntas از زمین به هدف از بانک زمین خود را به مادا، مقامات MUDA پس گرفته 10 سایت، کاملا به ارزش Rs.6 crore، که به طور غیرقانونی در این 27 guntas از زمین های آینده تحت بررسی Hebbalu شماره 273/2 تشکیل شده است. در پی این رانندگی، مودا زمین های بازپس گرفته شده را حصار کرده و یک هیئت مدیره را با ذکر این که زمین متعلق به مادا است، ساخته است.

در این نسخه منتشر شده گفته شده است که افسر مودا زونال اچ.پی شیوآنا، ای.ای.ناگاراج و دیگر مقامات در این درایو نقش داشته اند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن