MUDA طول می کشد تا Vijayanagar دو جاده توسعه آثار

میسور/Mysuru: در یک گام مهم به سمت بهبود وضعیت و ظرفیت جاده ها در منطقه وزیر S. T. Somashekar در روز جمعه راه

توسط PARINEWS در 4 خرداد 1399

میسور/Mysuru: در یک گام مهم به سمت بهبود وضعیت و ظرفیت جاده ها در منطقه وزیر S. T. Somashekar در روز جمعه راه اندازی این نسخهها کار میکند برای توسعه و گسترش 3.15 کيلومتر دو جاده است که متصل Vijayanagar من مرحله با جاده های حلقه ای در Hebbal.

ساخت و ساز گرفته شده است تا با MUDA در هزینه از Rs.5 کرور. جاده شروع می شود که از Kalidasa جاده در Vijayanagar من مرحله عبور از Vijayanagar مخزن آب Abhishek دایره و Hebbal CITB Choultry به جاده حلقه در Hebbal.

این آثار عبارتند از: گسترش جاده و ساخت و ساز از ميانه و ساخت و ساز از طوفان آب زهکشی در امتداد هر دو طرف از جاده پیاده رو و جزئی دیگر کار می کند.

قبلی ائتلاف دولت داده بود و اداری تصویب تومان. 5 کرور پروژه در 25 ژوئیه 2018.

وزیر Somashekar که انجام شده 'Guddali پوجا" در نزدیکی Madegowda دایره در Hebbal بعد گفت presspersons که بیشتر توسعه این نسخهها کار راه اندازی خواهد شد در این شهر در روزهای آینده.

خودرو چک کردن شدت در چک-پست

در تمجید از دولت های منطقه برای به طور موثر کنترل گسترش مرگبار Coronavirus او گفت که خودرو چک کردن در همه چک-پست ها در منطقه مرزی ادامه خواهد داد به عنوان معمول و هیچ سوالی از هر گونه آرامش است.

و اشاره کرد که COVID-19 موارد مثبت در حال افزایش در کشور همسایه حسن و مندیا ولسوالی گفت که بررسی خواهد شد شدت در پی کسب مجوز برای اینتر-منطقه سفر می کند.

اشاره به این که حرارتی غربالگری همه افراد از ورود به منطقه ادامه خواهد داد و طبق معمول او گفت که او خواسته است مقامات برای انجام فشرده تر چک در افرادی که از مندیا به عنوان منطقه تبدیل به آخرین کانون از این ویروس مرگبار است.

بیان کرد که او را به تجدید نظر در صفحه اصلی وزیر Basavaraj Bommai به منظور اقدامات سختگیرانه تر در تمام منطقه مرزی چک-مطالب او گفت که تمام اقدامات پیشگیرانه ادامه خواهد داد حتی اگر منطقه عاری از ویروس است.

MLA L. Nagendra, Corporators M. U. Subbaiah لاکشمی Shivanna, Prema Shankaregowda و K. V. Sridhar سابق Corporator M. Shivanna, MUDA کمیسر D. B. Natesh, MCC کمیسر Gurudatta Hegde, MUDA SE Shankar, EE Suvarna, AEE H. P. Shivanna BJP رهبر Kiran Gowda و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن