MUDA به شکل شش طرح بندی جدید به زودی: وزیر

میسور/Mysuru: توسعه شهری وزیر B. A. Basavaraj در روز پنج شنبه گفت که تصمیم گیری در تشکیل شش طرح در شهرستان گرف

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: توسعه شهری وزیر B. A. Basavaraj در روز پنج شنبه گفت که تصمیم گیری در تشکیل شش طرح در شهرستان گرفته خواهد شد به زودی.

پیشنهاد طرح هستند Nalwadi Krishnaraja Wadiyar نگر (36 هکتار), Swarna Jayanti نگر (75 هکتار), Lal Bahadur Shastri Nagar مرحله دوم (264 هکتار), Lalitadrinagar مرحله سوم (108 هکتار), Shantaveri Gopalagowda نگر مرحله دوم (329 هکتار) و R. T. Nagar مرحله دوم (185 هکتار).

وزیر صحبت شد در طول MUDA جلسه در MUDA سالن دیروز اینجا است که در آن منطقه وزیر S. T. Somasekhar بیش از حد صورت گرفت.

Basavaraj دریافت ورودی از مقامات در مورد این پروژه گرفته شده و وضعیت مالی MUDA.

در طول دوره از نشست MP Pratap Simha MLAs L. Nagendra, G. T. Devegowda و S. A. Ramdas به دنبال دانستن وضعیت طرح بندی.

پرسش از مقامات که چرا اقدامات لازم نشده اند گرفته شده برای تصویب طرح توسط دولت به آنها گفت که وجود دارد بیش از 88,000 مسکونی سایت برنامه های در حال بررسی در MUDA از سال 1996.

MUDA کمیسر Dr. D. B. Natesh توضیح جزئیات در مورد پیشنهاد برای تشکیل پوسته جدید.

اشاره به این که MUDA را شناسایی کرده 9,000 سایت های خالی در محلات مختلف تحت صلاحیت خود گفت که تصمیم گرفته خواهد شد در تخصیص این سایت پس از برگزاری مذاکرات با وزیر. این MUDA تا کنون اختصاص داده شده بیش از 44,000 مسکونی سایت های او اضافه شده است.

برجسته سازی اقدامات انجام شده برای کسب درآمد Natesh گفت که MUDA انتظار به چنگک جمع کردن در Rs. 925 کرور با تخصیص توطئه های مسکونی در R. T. Nagar مرحله دوم و حراج متوسط, سایت, سایت های تجاری C. A. سایت ها و گوشه سایت در سراسر شهرستان.

او در ادامه گفت که در مجموع 28 هکتار زمین شناسایی شده است در محلات مختلف شهر برای ساخت و ساز از مجتمع های مسکونی به لحاظ اقتصادی عقب مانده بخش است.

چراغ های خیابانی در جاده حلقه

MP Pratap Simha گفت که بسیاری از چراغ های خیابان در جاده حلقه تبدیل شده بود ناکارآمد منجر به حوادث و جرایم مانند سرقت. همچنین بسیاری از مشروب مغازه ها آمده اند تا در امتداد جاده است که یک ماده از نگرانی های او اشاره کرد.

Chamundeshwari MLA G. T. Devegowda می خواستم MUDA به پرداخت خیابان نور صورتحساب برق خصوصی در طرح بندی. اگر چه MUDA شده است جمع آوری مالیات از ساکنان خصوصی طرح بندی آن را تا به حال موفق به پرداخت صورتحساب برق در رابطه با, چراغ, MLA گفت که به جای ساکنان' انجمن رفاه پرداخت شده است صورتحساب برق که ناعادلانه است. یا MUDA و یا طرح توسعه دهندگان باید پرداخت قبض او نگهداری می شود.

برنامه ریزی شهرستان عضو B. N. Girish, ننجنگود MLA B. Harshavardhan, MLC Sandesh Nagaraj DC Abhiram G. Sankar, MCC کمیسر Gurudatta Hegde و دیگر مقامات حضور داشتند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب