بمبئی لینک ثابت Mysuru, مندیا و Kodagu مناطق

مندیا گزارش 17 COVID-19 موارد مثبت امروز Mysuru و Kodagu یکی هر Mysuru/مندیا/مدیکری: Karnataka گزارش بالاترین

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

مندیا گزارش 17 COVID-19 موارد مثبت امروز Mysuru و Kodagu یکی هر

Mysuru/مندیا/مدیکری: Karnataka گزارش بالاترین تک-بعد سنبله در COVID-19 موارد این صبح به عنوان 84 تازه موارد ظاهر در 24 ساعت گذشته هل دادن چوب خط حساب کردن به 1,231.

جدا از 18 مورد در بنگلور شهری منطقه مندیا ثبت 17 موارد Mysuru و Kodagu ثبت یک مورد در هر. اکثریت 84 افرادی که آزمایش مثبت امروز حال بازگشت به کارناتاکا از کشورهای همسایه. امروز در لیست موارد 16 نفر از مجموع 18 مورد گزارش شده از بنگلور شهری هستند ثانویه مخاطبین از P-653.

مندیا بدترین آسیب دیده منطقه با 17 مورد از این صبح و عصر روز گذشته در کارناتاکا را شکر کاسه گزارش 22 مورد. در بدترین ضربه مندیا های K. R. حیوان خانگی taluk بیش از 30 نفر با سفر به تاریخچه بمبئی. پس از بین منطقه ای و بین دولت سفر باز شد تا صدها نفر از مردم از K. R. حیوان خانگی که در بمبئی و جاهای دیگر در ماهاراشترا را بازگشت به زادگاه خود را.

در Mysuru: پس از گزارش هیچ تازه موارد مثبت 18 روز متوالی و پس از موفقیت در درمان 90 موارد Mysuru گزارش یک مورد مثبت بود ، یک فرد در K. R. نگر آزمایش مثبت زمانی که او تحت قرنطینه. او یک سفر تاریخچه بمبئی است. پس از بازگشت از بمبئی در یک دوچرخه سه نفر سفر از K. R. حیوان خانگی در مندیا به Bherya در K. R. نگر.

دوچرخه خود را ره بود در Bherya چک-پست و سه نفر قرار گرفت نهادی تحت قرنطینه در Morarji مدرسه در Arakere. یکی از آنها P-1225 یک 46-سال-پیر مرد در حال حاضر آزمایش مثبت است و درمان در تعیین COVID-19 بیمارستان در KRS جاده ها است.

در Kodagu: امروز منطقه سبز منطقه Kodagu گزارش دوم آن مورد مثبت. اولین مورد مثبت در منطقه مرخص شد از مدیکری COVID بیمارستان در هفته اول آوریل است. آخرین مورد به توان مثبت است P -1224 45 ساله زن.

هر ارتباطی از Kodagu معاون کمیسر, on May 14, زن صادر شد عبور را وارد کنید Kodagu از طریق Sampaje چک-پست و در هنگام ورود او به مدیکری COVID بیمارستان به او نشان داد علائم سرماخوردگی و تب است. او آزمایش مثبت و بعد از او تا به حال هیچ تماس اولیه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب