قتل حرفه ای برای رقابت: هفت 'supari' قاتلان دستگیر

نخست متهم زن و شوهر دیگران absconding; ماشین, دو, دوچرخه, سلاح کشف و ضبط میسور/Mysuru: Vijayanagar بازداشت هفت

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

نخست متهم زن و شوهر دیگران absconding; ماشین, دو, دوچرخه, سلاح کشف و ضبط

میسور/Mysuru: Vijayanagar بازداشت هفت 'supari' قاتلان در ارتباط با قتل یک جوان در روز روشن در 17 ژوئن در Vijayanagar مرحله چهارم. مرتکب قتل شد بیش از حرفه ای رقابت و رقابت در افزایش پایه مشتری مراقبت از زیبایی.

این 'supari' قاتلان تا به حال به قتل Ashrith (31) یکی از شرکای "بی نهایت پوست و مو, راه حل' یک پیوند مو کلینیک در Vijayanagar 1st مرحله در تاریخ 17 ژوئن در حدود ساعت 10.30 صبح. Ashrith داشت دروغ گفتن در یک استخر خون در حدود 11 am در Vijayanagar 4 مرحله و او گذشته خود را در حالی که منتقل شده به بیمارستان.

این 'supari' قاتلان دستگیر شدند در بنگلور در عرض چند روز از جرم و جنایت و پلیس راه اندازی یک شکار ناب نخست متهم زن و شوهر و دیگران که absconding.

بازداشت 'supari' قاتلان 30 ساله Naveen از Kammanahalli R. S. Palya, 32 سال Ashok نام مستعار بهارات از Janakiram طرح 25 ساله S. Prashanth نام مستعار سنگی از Byappanahalli, 32 سال R. جانی نام مستعار جان از Gajendranagar, 19 ساله مبارک نام مستعار Hrithik جدید Lingarajapuram در Janakiram ناگار 25 ساله ماهش و 29 ساله S. دینش از Byappanahalli.

پس از قتل Ashrith دیگری شریک "بی نهایت پوست و مو, راه حل' Goutham حال شکایت Vijayanagar پلیس متهم Rajaram و همسرش, صدفی دوم صاحبان 'پوست و مو, کارخانه' در Vijayanagar 1st مرحله از قتل Ashrith.

مظنون برداشت از بنگلور

Vijayanagar پلیس که در حال ثبت یک مورد برداشت کرده بود نه مظنون از بنگالور در ارتباط با این پرونده و تحقیقات نشان داده بود که چهار نفر به طور مستقیم درگیر در قتل در حالی که آنها به طور غیر مستقیم با کمک یک زن و شوهر و افراد دیگر.

پلیس بر اساس دوربین مدار بسته, فیلم هایی از دوربین های که تا به حال گرفته شده از صحنه قتل و قاتلان فرار از نقطه و تلفن همراه تلفن محل برج سمت چپ برای بنگالور و برداشت, یکی از متهمان, Naveen از Kammanahalli R. S. Palya در چهار شنبه آخر شب و مورد بازجویی قرار گرفت او که در طی آن Naveen ریخته لوبیا.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط غرفه پلیس دستگیر باقی مانده شش supari' قاتلان در حدود 5.30 بعد از ظهر روز یکشنبه در عرض 24 ساعت از گرفتن اطلاعات و کشف و ضبط دو, دوچرخه, یک ماشین, یک چاقو و سلاح های کشنده استفاده می شود برای جرم و جنایت از آنها.

کسب و کار خود باعث رقابت

در بازجویی از متهم اعتراف کرد قتل Ashrith که آنها دریافت کرده بود 'supari' از Rajaram و همسرش, صدفی. آنها همچنین نشان داد که Ashrith شد این کارمند سابق در پوست و مو, کارخانه متعلق به Rajaram و صدفی که تا به حال ترک این کار و شروع کسب و کار خود را همراه با Goutham, Manasa و Manju (همه کارمندان سابق از Rajaram و صدفی) به نام "بی نهایت پوست و مو راه حل' در Vijayanagar 1 مرحله.

متهم همچنین نشان داد که به عنوان Ashrith می دانست که اسرار تجاری در حالی که کار در این شرکت از Rajaram و صدفی سابق کارفرمایان داده بود 'supari' برای از بین بردن Ashrith که زیر آنها به قتل او.

نخست متهم زن و شوهر دیگران absconding

نخست متهم زن و شوهر Rajaram و صدفی دومی که گفته می شود با توجه 'supari' برای از بین بردن Ashrith رفته absconding همراه با دیگران و پلیس راه اندازی یک شکار برای دستگیر کردن آنها است. این زن و شوهر با دیگران کنار رفته absconding پس از 17 ژوئن روز Ashrith به قتل رسید و تلفن های همراه خود را خاموش هستند با توجه به تحقیقات افسر و Vijayanagar بازرس H. N. Balakrishna.

دو بررسی تیم ها تشکیل شده اند و مقامات پلیس را گسترش تور یا دام به ناب از زن و شوهر و دیگران درگیر در قتل است. Vijayanagar پلیس که بازداشت هفت "supari' قاتلان در بنگلور روز یکشنبه به ارمغان آورد آنها را به Mysuru و تولید شده قبل از بازپرس در محل اقامت خود در جمعه شب که remanded هفت متهم به قضایی بازداشت کرده است.

معاون کمیسیون از پلیس (DCPs) Dr. A. N. Prakash Gowda و M. S. Geetha و N. R. Sub-Division ACP Shivashankar نظارت Vijayanagar بازرس H. N. Balakrishna, Hebbal بازرس T. Cheluvegowda و کارکنان در توقیف عملیات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن