ماسک می گوید تسلا دو عامل احراز هویت "شرم آور اواخر" اما به زودی

مدیر عامل تسلا الون مشک روز جمعه توییت کرد که احراز هویت دو عاملی برای برنامه اش «شرم آور دیر» است اما ظاهراً

توسط PARINEWS در 25 مرداد 1399

مدیر عامل تسلا الون مشک روز جمعه توییت کرد که احراز هویت دو عاملی برای برنامه اش «شرم آور دیر» است اما ظاهراً اکنون در راه است. ماسک جدول زمانی ارائه نمی دهد، اما در توییتر گفت که احراز هویت دو عاملی - که یک مرحله اضافی را برای تأیید هویت کاربر در ورود به سیستم اضافه می کند- در "اعتبار سنجی نهایی" قرار دارد.

با توجه به توییت مشک، 2FA تسلا از طریق پیامکوتاه و برنامه های معتبر در دسترس خواهد بود، که عموما ً امن تر در نظر گرفته می شوند. ماسک سال گذشته گفت که تسلا در حال کار بر روی "ارتقاء پایه" به سیستم عامل هسته تسلا است و معرفی خواهد شد 2FA مدت کوتاهی پس از. برنامه تسلا اساسا به عنوان یک کلید برای آخرین مدل های شرکت، اجازه می دهد قفل از راه دور و باز کردن قفل، در میان گزینه های دیگر است.

تسلا وسایل نقلیه به طور کلی در نظر گرفته بسیار ضد سرقت، به عنوان آنها شامل همیشه در GPS که اجازه می دهد تا صاحبان ردیابی وسایل نقلیه خود را. شرکت پین کد ورودی خودروهای خود را در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد. اما اضافه کردن 2FA که نیاز به وارد کردن کد تولید شده از یک دستگاه مجزا (معمولا یک گوشی هوشمند) دارد، لایه دیگری از امنیت را برای سیستم های ورود بدون کلید آن اضافه خواهد کرد.

ماسک نگفت که چه زمانی تسلا 2FA در دسترس خواهد بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن