میسور Varsity, KSOU خوابگاهها به عنوان COVID امکانات مراقبت

میسور/Mysuru: به عنوان بسیاری از تخت های مهم بیمارستان ها اشغال شده و یا متعلق به COVID-19 بيمار بدون علامت دو

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

میسور/Mysuru: به عنوان بسیاری از تخت های مهم بیمارستان ها اشغال شده و یا متعلق به COVID-19 بيمار بدون علامت دولت برنامه ای برای تبدیل حتی خوابگاهها متعلق به موسسات آموزشی و دانشگاه ها برای درمان نه چندان حیاتی بیماران موقت COVID مراکز مراقبت.

در نظر گرفتن امکانات موجود در موسسات آموزشی است که در میان آخرین اقدامات اتخاذ شده توسط دولت است که پیش بینی یک افزایش شدید در تعداد COVID-19 موارد در دولت است. این طرح همچنین تضمین تعیین شده در بیمارستان ها همیشه در دسترس برای بحرانی بیماران و کسانی که مبتلا به همبودی شرایط.

در Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar به کارگردانی دانشگاه میسور و کارناتاکا دولت باز دانشگاه (KSOU) به رزرو خود را در خوابگاهها به تبدیل به COVID مراکز مراقبت. با استفاده از خوابگاهها برای این منظور مفید است که در حال حاضر در کالج ها و دانشگاه ها تعطیل هستند و بسیاری از آنها را روشن بیش به یادگیری دیجیتال.

همچنین خوابگاهها باید آماده زیرساخت ها از جمله تخت اتاق و توالت وجود دارد و بدون نیاز به دولت به سرمایه گذاری در زیرساخت ها است. علاوه بر این دانشگاه میسور و KSOU محدود گیتس و منحصر به فرد نقاط ورود و خروج.

DC خواسته است معاون روسای دانشگاه میسور و KSOU تا راه را برای قرنطینه مراکز در خوابگاهها. به تازگی ساخته شده است KSOU دانشگاهی بلوک در نزدیکی میسور فرودگاه در Mandakalli در حال حاضر تبدیل شده به یک 530-تخت COVID مرکز مراقبت از. همچنین در حال آماده سازی برای تبدیل Chamundi Vihar ورزشگاه به 800 تخت مراقبت از تاسیسات است.

صحبت کردن به ستاره میسور دانشگاه میسور معاونت Dr. G. Hemantha کومار گفت که او دریافت دستورالعمل از DC به صورت آماده با خالی خوابگاهها. همه خوابگاهها در حال خالی در حال حاضر و با دانش آموزان به بازگشت تنها پس از سال تحصیلی بعدی باز می شود که نامشخص است در حال حاضر. "دانش آموزان باید اتاق خود را قفل شده است و به خانه رفته اند. ما در حال بحث با نگهبانان. Goutham خوابگاه می تواند به جای 120 بيمار و ما در حال آماده سازی به دست بیش از خوابگاه پس از تمیز کردن" او گفت:.

KSOU VC پروفسور Vidyashankar همچنین گفت که خود را در خوابگاهها خالی به عنوان وجود دارد در سایت فعالیت های علمی است. "ما را بیش از این خوابگاهها به عنوان و زمانی که امکانات برای خواسته," او اضافه شده است. وجود 80 تخت در خوابگاه و بیش از 120 در مردان خوابگاه خواهد شد و آنها را به دست دولت های منطقه است.

منطقه مدیریت بحران قدرت دارای قدرت تحت مدیریت بحران عمل را بیش از هر ساختمان در واکنش به این فاجعه. همانطور که در دولت این خوابگاهها استفاده خواهد شد به عنوان آخرین چاره برای quarantining و جداسازی اهداف تنها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن