میسور تیم اول دانشگاه یا دانشکده قرار داده شده 38th در آموزش و پرورش رتبه بندی جهانی

SDM-آی JSS AHER, SJCE گزارش بیش از حد رتبه در میان برترین موسسات میسور/Mysuru: دانشگاه میسور (UoM) امن 38 محل

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

SDM-آی JSS AHER, SJCE گزارش بیش از حد رتبه در میان برترین موسسات

میسور/Mysuru: دانشگاه میسور (UoM) امن 38 محل در آموزش و پرورش رتبه بندی جهانی دولت-اجرای دانشگاه ها در هند است. مقام اول شده است امن توسط هند موسسه علوم (IISc.), بنگلور.

در میان خصوصی ب-مدارس SDM موسسه توسعه مدیریت (SDM-آی) Mysuru شده است قرار داده شده در 21st, موقعیت در حالی که هند مدرسه کسب و کار (ISB) حیدرآباد می ایستد ، در میان دانشگاه های خصوصی JSS آکادمی آموزش عالی و تحقیقات (JSS AHER – تلقی دانشگاه) Mysuru شده است قرار داده شده در محل 13th در حالی که Manipal آکادمی آموزش عالی کارناتاکا قرار داده شده در سمت راست بالا.

در لیست بالا خصوصی مهندسی موسسات روپیه Jayachamarajendra دانشکده مهندسی (SJCE), Mysuru امن محل 9 در حالی که بیرلا تکنولوژی و علم (بیت) Pilani شده است رتبه شماره 1. موسسه ملی مهندسی (NIE), Mysuru آمار و ارقام در 15 موقعیت در میان خصوصی مهندسی موسسات.

در میان مستقل دانشگاه های JSS کالج برای زنان Mysuru شده است قرار داده شده در 26 موقعیت در حالی که سنت دگرجنسباز, کالج, بمبئی, ارقام در بالا محل. JSS دانشکده هنر و تجارت و علم Mysuru شده است قرار داده شده در 69 محل Yuvaraja کالج Mysuru در 75 محل Maharani علم کالج برای زنان Mysuru در 76th محل SBRR Mahajana کلاس اول, کالج, Mysuru در 77 سالگی موقعیت و سنت فیلومنا در دانشگاه Mysuru در 79 موقعیت.

برای انجام این رتبه بندی برای 2020-21 بیش از 150 پرسنل حوزه بسیار مشهور دهلی نو-بر اساس تحقیقات بازار و نظر سنجی ها شرکت مرکز پیش بینی و تحقیقات Pvt. Ltd (C جلو) مصاحبه 4,168 نمونه پاسخ دهندگان شامل 2,214 دانشکده و 1,126 دانش آموزان سال آخر از دانشگاه 162 و 828 صنعت نمایندگان در 25 شهرستانها در سراسر کشور.

نهادهای امتیاز شد و با نمرات 1-300 در ده پارامترهای آموزش عالی تعالی مانند ارومیه, صلاحیت دانشکده رفاه و توسعه پژوهش و نوآوری برنامه درسی و آموزش صنعت رابط سرمایه گذاری و زیرساخت انترناسیونالیسم رهبری/حکومت و دامنه و تنوع برنامه های مطالعه ارائه شده است. بالاتر وزنها شد و با توجه به پارامترهای مهم از ارومیه, صلاحیت تحقیق و نوآوری و زیرساخت ها است.

جالب, آموزش و پرورش جهان است مشاهدات در مورد دانشگاههای دولتی. "هنگامی که مشهور برای خود علمی بالا و با کیفیت و عالی ارومیه اکثریت هند 409 دانشگاههای دولتی هستند در یک لحظه خراب دخالت روستایی سیاستمداران بیش از حد بالا طبقه مبتنی بر انتخاب اعضای هیات علمی و دانشجویان و بیش از subsidisation از شهریه" آن را گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن