Mysuru شهرستان شرکت پاک آب طوفان تخلیه پیش از موسمی

ضد عفونی کننده اسپری در Devaraja بازار, مکان عمومی, توالت میسور/Mysuru: در یک پیشنهاد برای جلوگیری از آب باران

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

ضد عفونی کننده اسپری در Devaraja بازار, مکان عمومی, توالت

میسور/Mysuru: در یک پیشنهاد برای جلوگیری از آب باران از گرفتگی و جریان را به خانه ها در کم دروغ مکان Mysuru شهرستان شرکت (MCC) است انجام تمیز کردن 13 کیلومتر-طولانی طوفان آب تخلیه (رجا Kaaluve) در MCC منطقه-3 محدودیت در شهرستان.

هر بار که باران پوند شهرستان ها بیش از حد رشد بوته ها و علف های هرز که در حال رشد در داخل تخلیه مانع از جریان صاف از آب باران در تخلیه. این بود که در نتیجه آب باران را سرشار از تخلیه و ورود به خانه ها باعث بسیاری از مشکلات برای ساکنان.

با توجه به همه این حقایق MCC منطقه-3 رشدی افسر Sathyamurthy است انجام تمیز کردن 13 کیلومتر-طولانی طوفان تخلیه آب در محدودیت های خود. در مه 4, رشد, افسر Sathyamurthy از عهده تمیز کردن تخلیه نزدیکی Sharadadevinagar و Bogadi با کمک 15 کارگران یک زمین حرکت ماشین و واژگون کننده.

صحبت به 'SOM,' Sathyamurthy گفت که تمیز کردن 13 کیلومتر-طولانی طوفان تخلیه آب آغاز شده است و افزود: D. K. ساخت و ساز ارائه شده از زمین در حال حرکت ماشین آلات و واژگون کننده رایگان از هزینه به تواند مورد استفاده برای تمیز کردن هدف. در حال حاضر 4 متر از 13 متر-طولانی تخلیه تمیز شده است با تنها 9 متر-طولانی باقی مانده باید تمیز Sathyamurthy گفت.

اسپری ضد عفونی کننده

پس آرامش مستند قوانین و آمدن به Devaraja بازار برای خرید میوه و سبزیجات و سایر کالاهای اساسی از MCC Abhaya تیم اسپری ضد عفونی کننده داخل و خارج و بازار و توالت های عمومی در روز شنبه بعد از ظهر.

MCC سلامت افسر دکتر Nagaraju گفت که اسپری ضد عفونی کننده در حال انجام است و در همه پناهگاه اتوبوس, خانه, بازارهای توالت های عمومی و مکان های دیگر در همه 65 بخش در شهرستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن