Mysuru شهرستان به باز کردن فردا

مکان های عبادت و مراکز و هتل ها را به پرتاب کفش به مردم پس از 75 روز میسور/Mysuru: جمعه, ژوئن 8, تقریبا پایان

توسط PARINEWS در 18 خرداد 1399

مکان های عبادت و مراکز و هتل ها را به پرتاب کفش به مردم پس از 75 روز

میسور/Mysuru: جمعه, ژوئن 8, تقریبا پایان دادن به محدودیت های دقیق اعمال شده توسط این مرکز برای کنترل گسترش Coronavirus بیماری است. پس از مرکز, اخیر, منظور از مراکز و رستوران ها و اماکن مذهبی را به دوباره باز فردا پس از فاصله 75 روز.

در مارس 24, 2020, دولت هند تحت نارندرا نخست وزیر دستور داد در سراسر کشور مستند به مدت 21 روز بود که پس از آن توسعه یافته و به تدریج آرام است. این مرکز در 30 مه گفت که 'باز کردن 1.0' آغاز خواهد شد از تاریخ 8 ژوئن که در آن مستند خواهد بود آرام تا حد زیادی.

فردا دوباره باز خواهد بود که بزرگترین فشار برای بازگرداندن حالت عادی پس از مستند و خواهد بود افزایش به را اقتصاد در مسیر بازگشت. دوباره باز خواهد شد و با پایبندی به دستورالعمل ها و دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) در اجتماعی فاصله هنجارهای عمومی ایمنی و بهداشت. جدا دستورالعملهای عملیاتی استاندارد صادر شده برای هتل ها و مکان های عبادت مراکز و هتل ها. <<راهنمای هتل ها و مراکز و اماکن مذهبی پیش از بازگشایی>>

آماده سازی برای باز کردن اولین بار در صبح معابد. معابد و زیارتگاه ها در حال decked و sanitised در اجرا به باز کردن دروازه برای جانبازان با پیوستن به شدت به دستورالعمل.

گروه هندو مذهبی و موسسات خیریه اوقاف (Muzrai) در یک اطلاعیه به همراه دایره ای گفت: تنها "دارشان" اجازه خواهد داشت در B و C دسته معابد است که در زیر آن را ممنوع اعلام کرده است انواع معبد نمایشگاه ها و "sevas" یا ویژه pujas به طور موقت تا زمانی که سفارشات بیشتر. وجود خواهد داشت هیچ توزیع 'Theertha Prasadam و هیچ Dasoha (رایگان مواد غذایی).

این بخش توصیه می شود کسانی که به بازدید از معابد به لمس دیوار و ستون و مجسمه ارابه در میان چیزهای دیگر وجود دارد. ترتیبات ساخته شده اند در چندین معابد در Mysuru به دریافت یک جریان ثابت از جانبازان در روپیه Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi تپه Uthanahalli روپیه Tripurasundari Jwalamukhi معبد تمام معابد در میسور کاخ محل و Srikanteshwara Swamy معبد در ننجنگود.

کلید ترتیبات

هر چند معابد در حال برگزاری روزانه pujas و آداب و رسوم آنها به روی عموم باز تا به حال با COVID-19 ناشی از مستند محدودیت در محل. به عنوان دستورالعمل نام کرده اند برای حفظ پاکیزگی در معبد محوطه و ورودی ترتیبات ساخته شده اند و در معابد به بررسی دمای بدن از جانبازان با دماسنج مادون قرمز و یا اسکنر حرارتی.

کل معبد محل شده اند sanitised و موانع تمیز شده و sanitised در Chamundeshwari معبد. به عنوان دستورالعمل را موظف اجتماعی فاصله 6 پا علائم ساخته شده اند در معابد برای جانبازان به ایستادن در صف را به عنوان در هر مورد نیاز خود در هر معبد. کسانی که بدون پوشش و یا ماسک را نمی خواهد اجازه دهید در.

جانبازان خواسته خواهد شد که به ترک کفش خود را در وسیله نقلیه خود را و یا در یک محل جداگانه و اجازه داده نخواهد شد در معبد محل گفت: معبد مقامات. تمام کشیش معبد و بیش از 250 کارکنان بررسی شده برای سلامت توسط وزارت بهداشت و کسانی که کشیش که بالای 60 سال سن توصیه شده است به یک استراحت برای دو ماه.

"دست زدن به مجسمه/بت/کتاب مقدس و.... نمی خواهد اجازه داده می شود. با در نظر گرفتن این تهدید بالقوه از گسترش عفونت به عنوان دور به عنوان امکان پذیر است, ثبت, مذهبی, موسیقی/آهنگ ها ممکن است بازی و یا آواز خواندن گروه کر گروه نباید مجاز" دستورالعمل دولت است.

مساجد و کلیساها

در هزینه و مدیریت مساجد و معروف در شهر گفت: در حال انجام مقدمات برای اطمینان از تمام اقدامات ایمنی در محل هستند به عنوان آنها پرتاب باز کردن درهای خود را برای جانبازان در میان همه گیر.

مسجد گفته منابع پوستر و پوستر خواهد بود چسبیده در کف و verandas مساجد برای اطمینان اجتماعی فاصله در نماز است. مقامات برخی از مساجد باید تصمیم به قطع استفاده از فرش که در آن مردم ارائه نماز در مساجد و درخواست مردم برای حمل خود را 'Jainamaz' (mat برای ارائه مي کند.

سابق Corporator و عضو کارناتاکا دولت حاج کمیته سهیل Baig گفت: 'ستاره میسور است که جانبازان را نیز توصیه به پوشیدن ماسک و حمل sanitisers و به شدت پایبند به اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای به نگه داشتن خود و دیگران امن از Coronavirus.

"در حالی که قطعات داخلی مساجد بسته خواهد شد برای جانبازان آنها را به نماز در فضای بیرونی که در آن وجود دارد گرانیت کف و که در آن نشانه گذاری ساخته شده است. ما تصمیم گرفته اند به خواندن قرآن در مساجد در میان جمعیت و باید خواست مردم را به خواندن کتاب مقدس در خانه های خود را," او اضافه شده است.

پس استادانه درست شده مراحل زیر باید انجام شود برای امن نگه داشتن مردم از عفونت کلیساها هم دستورالعمل صادر شده که شامل پوشیدن ماسک و حفظ اجتماعی فاصله در حالی که دعا در داخل کلیساها. تنها به دو نفر اجازه خواهد داشت در یکی از نیمکت های داخل کلیسا.

بر خلاف دیگر ادیان مسیحیت مفهوم جامعه خدمات پس قوانین را در پی خواهد داشت با توجه به اجتماعی فاصله و تعداد افراد مجاز به دیدن کلیساها در یک زمان. کلیساها عمل خواهد کرد با توجه به دستورالعمل دولت در مورد اقدامات احتیاطی برای بررسی عفونت کروناویروس, شهرستان, کلیسا, مقامات گفتند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن