مقالات مشابه
- باران ویران کردن در Mysuru شهرستان
- Cash crunch: MUDA to auction 300 sites
- اسناد و مدارک نشان می دهد اپل به آمازون درمان ویژه به نخست تصویری به فروشگاه App
- Google Docs, Sheets و Slides در حال حاضر یک تم تیره اندروید
- مایکروسافت فقط به حال ستارگان سه ماه با تشکر لاجوردی, سطح, و ایکس باکس
- تب سنج لیزری چیست و چه کاربردی در پزشکی دارد
- صنعت گردشگری در یک صبر-و-تماشای حالت
- چگونه به سازمان دیده بان مایکروسافت ایکس باکس سری X بازی ویترین
- بررسی مکان نهایی خط راه آهن میسورو-کوشالناگار تا مارس ۲۰۲۱ ۸۸۸۰۱۱۰۰۰۱۱۰۸۸۸ <strong>Mysore/Mysuru</strong>: The Final Location Survey (FLS) for laying a new<strong> Railway Line</strong> between Mysuru and Kushalnagar in Kodagu district will be completed by March 2021. این پروژه در جنجال با مخالفت گروه های زیست محیطی سردرگم شده است. آپارنا گارگ مدیر راه آهن تقسیمی SWR Mysuru دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی با برجسته کردن دستاوردها و کارهای خوب انجام شده در طول دوره قبل و بعد از قفل شدن گفت که مناقصه FLS در حال نهایی شدن است و آنها امیدوار بودند تا مارس 2021 نیز همین کار را تکمیل کنند. وزارت راه آهن Rs.1855 کرور برای خط جدید 87 کیلومتر بین Belagola در سریرنگاتنا taluk از ولسوالی ماندیا و کوشالناگار در Somwarpet taluk از ولسوالی Kodagu مشخص شده است. این پروژه در کتاب صورتی (یک رجیستری با جزئیات تمام پروژه ها و تخصیص های تایید شده ساخته شده) از راه آهن هند ذکر شده است. پروژه خط راه آهن میسورو-مادیکری برای اولین بار در دوران UPA در سال ۲۰۱۱ پیشنهاد شد و پس از یک نظرسنجی توسط راه آهن که مسیر را ناسودبر تلقی می کرد، قفسه بندی شد. خط راه آهن در بودجه راه آهن ۲۰۱۶-۱۷ تحت رده «خط جدید» با هزینه تخمینی کرور Rs.667 ذکر شد و بررسی تکنو-اقتصادی به پایان رسید. اما پروژه - در اصل بیش از 100 سال پیش - کشش بیشتر به دست آورد. بودجه قرار بود تحت تخصیص بودجه اضافی انجام شود، اما پروژه در پیچ و خم بوروکراسی گیر کرده بود. راه آهن یک بررسی دقیق برای خط میسورو-کوشالنگار انجام داده بود اما بررسی برای بخش Kushalnagar - Madikeri نمی تواند انجام شود به عنوان وزارت جنگل اجازه برای همان نمی دهد. خط آهن روشن کرده که خط راه آهن پیشنهادی در کوشالنگار به پایان خواهد رسید. خط راه آهن پیشنهادی، خشم محیط زیست شناسان و فعالان سبز را به دست آورده است که استدلال می کنند که خط راه آهن آسیب های غیر قابل توجهی به رودخانه Cauvery و همچنین افزایش درگیری انسان فیل است که در منطقه بالا است. محیط زیست، که به دادگاه عالی نزدیک شده اند، گفتند که آنها هیچ اعتراضی به این نظرسنجی، اما در هر دستورالعمل دادگاه، نگرانی های ابراز شده توسط محیط زیست باید مورد توجه قرار گیرد قبل از راه آهن تصویب گزارش پروژه های دقیق.
- چستر اف سی به هشدار درباره نقض COVID در ولز پاسخ داد و گفت: "ما یک باشگاه فوتبال انگلیسی در یک شهر انگلیسی هستیم" | اخبار انگلستان