Mysuru COVID-رایگان: تمام 90 موارد مثبت درمان

میسور/Mysuru: در مارس 21, اولین COVID-19 مورد مثبت گزارش شد در Mysuru و متعاقبا موارد رشد تا 90 قرار دادن یک u

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: در مارس 21, اولین COVID-19 مورد مثبت گزارش شد در Mysuru و متعاقبا موارد رشد تا 90 قرار دادن یک unsurmountable چالش برای دولت های منطقه است.

امروز, مارس 15 56 روز بعد تمام 90 بيمار شده اند درمان این بیماری است. دو بيمار تحت درمان در تعیین COVID-19 بیمارستان شده اند امروز منتشر شد. پزشکی وزیر آموزش و پرورش Dr. K. Sudhakar توییتی است همان در 3.21 pm.

در صدای جیر جیر خود را دکتر Sudhakar گفت: "من خوشحال هستم که به اطلاع تمام 90 بيمار بستری در COVID-19 بیمارستان (میسور بیمارستان منطقه) بوده است از این بیماری درمان و مرخص شده. همه این ممکن است به دلیل تلاش های پزشکان و کارکنان بهداشتی درمانی و تاج رزمندگان. ما می توانیم شکست Coronavirus اگر مردم همکاری با دولت است."

با این وجود هیچ فعال موارد در Mysuru و شهرستان گزارش شده 100 درصد میزان بهبودی. طبق روزانه رسانه های توجیهی توسط Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar تا اواخر شب گذشته تنها دو مثبت بیماران باقی مانده در COVID بیمارستان با 88 نفر درمان و مرخص شد. در همه 5,332 افراد مشاهده شد در Mysuru منطقه تا تاریخ و 4,762 افراد به اتمام 14 روز انزوا.

در حال حاضر 568 نفر قرار داده شده است تحت نهادی قرنطینه و همه آنها بین دولت مسافران که به Mysuru در طول هفته گذشته. 5,635 نمونه آزمایش شده اند و 5,545 یافت شده منفی است.

در تمام 90 تجمعی موارد مثبت گزارش شد و امروز همه از آنها مرخص شده. یک نفر از آنها (P-273) که مرخص شد از COVID بیمارستان و بستری در بیمارستان خصوصی درگذشت دیروز و مرگ را نمی توان به عنوان نامیده COVID مرگ به عنوان بیمار به حال دیگر شرکت morbidities.

آن را ممکن است به یاد می آورد که در اینجا در آوریل. 22 دکتر Sudhakar بود که در Mysuru تا به حال ابراز اطمینان کرد که Mysuru را تبدیل به یک Coronavirus-رایگان منطقه به زودی. به شدت زیر lockdown مقررات و حفظ فاصله اجتماعی حیاتی برای توقف گسترش مرگبار COVID-19 pandemic, او اعلام کرده بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن