جاده میسورو-نانجینگود دوباره برای ترافیک

باز می شودمیسورو/نانجینگود : با آب سیل در امتداد نزدیک Mallanamoole Mutt Kabini Damبه دنبال کاهش تخلیه از سد ک

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399
باز می شود

میسورو/نانجینگود : با آب سیل در امتداد نزدیک Mallanamoole Mutt Kabini Damبه دنبال کاهش تخلیه از سد کابینی ، جاده همیشه شلوغ میسورو - نانجنگود در حدود ساعت ۵ بعد از ظهر دیروز پس از محاصره دو روزه به دلیل قطع آب سنگین دوباره برای ترافیک باز شد. Mysuru/Nanjangud

به عنوان رودخانه کابینی، که در امتداد جاده میسورو-نانجینگود در نزدیکی Mallanamoole Mutt جریان دارد، در پی بارش های ناگوار در ویاناد و دیگر مناطق آبریز، آب از رودخانه بر روی بزرگراه نزدیک جریان می رود و باعث ورود آب به عمق 3 فوت در امتداد، به دنبال آن مقامات راه را برای حرکت ویکولار از 9 صبح در Aug.8 مسدود شد.

اما با شروع به عقب مايستن آب از ديروز بعد از ظهر مقامات ساعت 5 بعد از ظهر روز يکشنبه محاصره ترافيک را بالا بردن، خيلي به امداد رانندگان.

به دلیل کاهش سطح آب رودخانه کاپیلا متعاقب کاهش آبدهی از سد کابینی، آب های سیل در مناطق کم ارتفاع شهرک نانگنگود که تا حدودی با آب های گواش رودخانه غرق شده اند، عقب افتاده اند.

رودخانه کاپیلا که در شهر نانجینگود جریان دارد، در چهار روز گذشته، به دنبال کوانتوم بزرگ تخلیه از سدهای کابینو و نوگو، سرریز شده بود.

در همین حال، سطح آب در سد کابینی امروز صبح در ارتفاع 2281.50 فوتی در برابر حداکثر سطح 2284.00 فوت ایستاده است. سد یک جریان آب ۱۹۶۳۷ کوسه و خروجی از ۵۶۰۰ کوسه را ثبت کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن