Mysuru سوابق چهارم COVID-19 مرگ

60 سال از T. Narasipur دور می گذرد با توجه به عوارض تنفسی شدید میسور/Mysuru: Mysuru ثبت چهارم COVID-19 مرگ دیر

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

60 سال از T. Narasipur دور می گذرد با توجه به عوارض تنفسی شدید

میسور/Mysuru: Mysuru ثبت چهارم COVID-19 مرگ دیروز (2 ژوئیه) با عبور دور از 60 سال از T. Narasipur. او از درد و رنج شدید و مشکلات تنفسی.

هفده نفر از جمله یک دایره بازرس آزمایش مثبت دیروز مصرف تجمعی عدد مثبت به 338. از 17 مثبت 8 اوليه مخاطبین 3 inter-State مسافران 1 اینتر-منطقه مسافر 2 پلیس و دو تا به حال Influenza-like Illness. یک زن باردار است. نه نفر ترخيص شده از بخش تعیین شده بیمارستان دیروز و در همه 200 نفر مرخص شده است. تعداد موارد فعال در بیمارستان است 133.

در مجموع 13,160 افراد مشاهده شده است تا تاریخ و 9,869 افراد را به اتمام 14 روز انزوا. 3,003 افراد جدا شده در صفحه اصلی برای 14 روز و تعدادی از افراد جدا شده در مرکز قرنطینه به مدت 7 روز می ایستد در 154. 21,331 نمونه آزمایش شده اند و تا کنون 20,993 نمونه آزمایش منفی است.

با توجه به افزایش موارد مثبت بیشتر و بیشتر مهار مناطق در حال اعلام کرد. طبق آخرین ارتباطات از Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar, Dallalkoppal در Hunsur, 6th صلیب Chamaraja Mohalla, Thyagaraja جاده (Saibaba معبد) در Agrahara Kaveri دایره مخزن آب جاده Hootagalli در نزدیکی تیپ یک نفره آپارتمان در Lalitha محال نگر و Kethupura در T. Narasipur اعلام شده به عنوان مهار مناطق.

هیچ کمبود از PPEs

در این گزارش که برخی از کارکنان در دولت اجرا K. R. بیمارستان هستند و عملکرد بدون تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) به انجام وظایف خود را به طور منظم از جمله حضور به بيماران رئیس و مدیر بیمارستان دکتر C. P. Nanjaraj روشن است که همه کارکنان عرضه شده PPEs و دیگر تجهیزات حفاظتی از جمله ماسک و دستکش و سپر.

تعداد COVID-19 مورد در حال نشان دادن یک روند رو به بالا در هر روز وجود دارد و بسیاری از بیماران مبتلا به آنفولانزا مانند بیماری (ILI) و شدید تنفسی حاد بیماری (ساری). بسیاری از آنها آمده و همان گزارش در K. R. بیمارستان. از جمله کارکنان ما نیاز به مراقب باشید و ما باید نهایت احتیاط به تجهیز آنها با اقدامات حفاظتی," او گفت:. دین اضافه شده بود که سهام کافی از تجهیزات و اگر نیاز ناشی میشود بیشتر PPEs دستور داده خواهد شد و مجهز به دیدار با الزامات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن