Mysuru گزارش تازه 49 COVID-19 موارد مثبت; 302 فعال

میسور/Mysuru: Mysuru گزارش 49 تازه COVID-19 موارد مثبت این صبح با در نظر گرفتن تعداد افراد آلوده به 638. مجموع

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

میسور/Mysuru: Mysuru گزارش 49 تازه COVID-19 موارد مثبت این صبح با در نظر گرفتن تعداد افراد آلوده به 638. مجموع موارد فعال در Mysuru منطقه در حال 302 و آنها در حال درمان در تعیین بيمارستان.

تا دیروز 322 بیماران مرخص شده و دیروز ترخيص تعداد غرفه در 18. در همه 14 نفر از دست داده اند و نبرد در برابر این ویروس در این منطقه است. آخرین مثبت در مورد آمار و ارقام باید به تایید Mysuru معاون کمیسر در روزانه خود را عصر رسانه بولتن.

امروز در لیست یک زن و شوهر از موارد گزارش شده از Kodagu و Chamarajanagar. به عنوان مثل وجود دارد ممکن است یک تغییر در تعداد کل اگر موارد مثبت به حساب در آن مناطق.

در میان کل فعال موارد 239 جدا هستند در COVID بيمارستان طبق آخرین شب را به روز رسانی دو در انزوا در تعیین زایمان, بیمارستان, V. V. Puram و 12 نفر جدا شده اند که در بیمارستان های خصوصی. تا دیروز 24,571 نمونه آزمایش شده اند و 23,982 یافت شده منفی است.

68 سال از Udayagiri و 48 سال از Rajkumar جاده دو تا از آخرین قربانیان این بیماری همه گیر در Mysuru. دوشنبه گذشته سه نفر کشته و سه شنبه این منطقه گزارش شده چهار مرگ و میر در نظر گرفتن تعداد کل مرگ و میر به 14.

امروز موارد مثبت گزارش شده از JSS, بیمارستان, منطقه, K. C., طرح Mahadeshwara خانه سالمندان سیذارتا ناگار Paduvarahalli و R. S. Naidunagar. پنج مورد گزارش شده از Puradakatte روستای Gandanahalli روستای Saragur شهر Kothegala روستای مدیکری شهر Hunsur 7th عبور از مرحله دوم Vijayanagar پلیس آکادمی Cheluvamba بیمارستان منطقه عبور اولین بار J. C. نگر و جدید خیابان کللگل.

طبق اطلاعات دریافت شده از وزارت بهداشت و درمان, چهار موارد مثبت گزارش شده از Mysuru شهرستان شرکت کار امروز است. دیگر موارد گزارش شده از فلاور هتل Sathagalli, گوندلوپت, Kuvempunagar, K. R. بیمارستان منطقه Kesare مرحله اول Gayathripuram, Hebbal, Udayagiri, مندی Mohalla و لشکر Mohalla.

در Mysuru منطقه تا کنون 14,506 افراد مشاهده شده است و 11,864 از آنها را به اتمام 14 روز' انزوا. 2,389 افراد جدا شده در خانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن