Mysuru باید تبدیل به یک مدل برای پوشش سبز: وزیر می گوید مقامات

محیط زیست روز دعوت به Saalumarada Thimmakka و Yaduveer میسور/Mysuru: منطقه وزیر S. T. Somashekar به نام بر جنگ

توسط PARINEWS در 3 خرداد 1399

محیط زیست روز دعوت به Saalumarada Thimmakka و Yaduveer

میسور/Mysuru: منطقه وزیر S. T. Somashekar به نام بر جنگل مقامات وزارت را Mysuru یک مدل در گسترش پوشش سبز و خواسته آنها را به تمرکز بر افزایش فضای سبز در Chamundi تپه.

او خطاب به مقامات در یک نشست مقدماتی پیش از روز جهانی محیط زیست (5 ژوئن) در ZP سالن اجتماعات اینجا را در روز پنج شنبه.

تکرار کرد که Mysuru باید در نقش یک مدل در نظر سبز Somashekar گفت که تمام ادارات مربوطه باید با هم کار کنند برای بهبود پوشش سبز در بالای Chamundi تپه.

کارگردانی جنگل مقامات برای انجام یک مطالعه بر بهبود پوشش سبز وزیر خواسته آنها را به ارائه گزارش در تعدادی از نهال هایی که کاشته می شود در تمام 11 مونتاژ بخش از منطقه و اداره آمادگی خود را برای ورزش.

MP Pratap Simha گفت: او می خواست این منطقه برای ایجاد یک رکورد در کاشت نهال. اشاره به این که جشن محیط زیست روز خواهد بود بیشتر هدفمند اگر بیش از یک لاخ نهال کاشته شده به نام او برای بزرگتر مبارزات در محیط زیست و زیست محیطی حفاظت از محیط زیست.

MLA L. Nagendra گفت که مردم در بسیار آلوده دهلی نو در حال گرفتن برخی از اکسیژن تنها به این دلیل که از کنار جاده Peepal و نیم درختان. تاکید بر نیاز به رشد این دو درخت در Mysuru بیش از حد او گفت که درختان چریش که قوی و محکم با طبیعت می تواند مقاومت در برابر بادهای قوی و بارش باران و از این رو در نظر گرفته شده است یک شرط بندی بهتر از سایر درختان است.

MLA S. A. Ramdas گفت که بیشتر اهمیت داده می شود باید به صورت علمی کاشت به جای تمرکز بر روی اعداد است. او پیشنهاد کرد که افرادی که برای دویدن در پارک ها باید درگیر در مراقبت از گیاهان و همچنین کاشت نهال.

با ابراز نگرانی از کاهش فضای سبز در Chamundi هیل او اشاره کرد که جنگل بخش باید اقدامات فوری برای پوشش سبز گسترش است.

دانشگاه میسور (UoM) معاونت پروفسور G. Hemantha کومار گفت که تیم اول دانشگاه یا دانشکده واگذار کرده دانش آموزان به گیاه و همچنین برای مراقبت از نهال در محوطه دانشگاه.

اشاره به این که این دانشگاه در سراسر 800 هکتار بیش از 25 ، 000 درختان و گیاهان از گونه های مختلف او به دنبال حمایت از جنگل گروه برای رشد بیشتر درختان.

KSOU معاونت پروفسور Vidyashankar گفت که این دانشگاه دارای توزیع چهار نهال به هر یک از کارکنان. در حالی که دو نهال کاشته خواهد شد در تیم اول دانشگاه یا دانشکده پردیس باقی مانده دو کاشته خواهد شد در خانه خود او اضافه شده است.

معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت که نهال باید کاشته شود و در مکان مناسب و مهم است که اطمینان حاصل شود که گیاهان زنده ماندن برای مدت طولانی. اشاره به این که آن را نامناسب برای کاشت نهال در زیر خطوط برق او گفت که چنین اقدامی به شمار خطر گروه به عنوان درختان نیاز به کمرنگ شود زمانی که آنها رشد می کنند تا دست زدن به خطوط برق و مانند این موضوع باید جدی در نظر گرفته شود.

MCC کمیسر Gurudatta Hegde برجسته برنامه های روز جهانی محیط زیست در تاریخ 5 ژوئن.

MUDA کمیسر D. B. Natesh, ZP مدیر عامل Prashanth Kumar Mishra, UoM ثبت پروفسور R. Shivappa و دیگر مقامات حضور داشتند.

دعوت به Yaduveer

در ضمن منطقه وزیر Somashekar دعوت کرده است Yaduveer Krishnadatta Chamaraja Wadiyar به عنوان مهمان افتخاری برای محیط زیست روز جشن در Mysuru در تاریخ 5 ژوئن. شناخته شده محیط زیست Saalumarada Thimmakka یک Padma شری awardee دعوت شده است برای افتتاح این برنامه که ویژگی های توده کاشت نهال با موضوع " سبز Mysuru.'



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن