Mysuru به 10,000 سریع آنتی ژن کیت

هر taluk خواهد شد 1,000 کیت و Mysuru شهرستان خواهد شد 3,000 می گوید DC میسور/Mysuru: Mysuru را دریافت کنید بیش

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

هر taluk خواهد شد 1,000 کیت و Mysuru شهرستان خواهد شد 3,000 می گوید DC

میسور/Mysuru: Mysuru را دریافت کنید بیش از 10 ، 000 سریع آنتی ژن کیت به مقیاس تست. این کیت توزیع خواهد شد به تمام taluks و Mysuru شهرستان خواهد 3000 کیت.

صحبت کردن به ستاره میسور صبح امروز, معاون کمیساریای Abhiram G. Sankar گفت که هر Taluk خواهد شد 1,000 کیت برای افزایش تست در همه مناطق به خصوص در مناطق که در آن وجود داشته است افزایش موارد است. Mysuru دارای 7 taluks و 7000 کیت را به آنها بروید. همچنین هر مرکز بهداشتی اولیه را دریافت 25 کیت و گرد و خاک مجموعه را می توان در سطح خرد او اضافه شده است.

او گفت که روند تست کوچک شده و به عنوان آزمون بالا COVID موارد مثبت بیش از حد در افزایش سریع. عفونت نرخ افزایش خواهد یافت و Mysuru را ببینید یک افزایش شدید در روزهای آینده. "ما آماده رسیدگی به این ویروس گسترش یافته و در حال حاضر تمرکز خواهد شد در انزوا به عنوان در هر دستورالعمل های جدید دولت. بحرانی بیماران و بیمارانی که نیاز به مراقبت های اضافی خواهد شد معطوف به تعیین بیمارستان ها و امکانات مراقبت," او گفت:.

به عنوان تعدادی از موارد مثبت است به افزایش به عنوان انتظار می رود دولت های منطقه درخواست همکاری از مردم است. "این غیر ممکن است به جای هر بیمار در بیمارستان یا مرکز مراقبت. صفحه اصلی جداسازی امکانات باید گسترش یافته و هنجارهای باید به دنبال," او اضافه شده است.

در ایجاد بیشتر COVID مراکز مراقبت از نظر افزایش موارد دولت با شناسایی امکانات دیگر در حومه شهرستان. "باغداری کالج در Yelachenahalli و بررسی وزارت آموزش مرکز در پای Chamundi هیل هم در نظر گرفته شده بود تبدیل به COVID مراکز مراقبت. همچنین Navodaya Vidyalaya در Bogadi است در نظر گرفته می شود," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب