Mysuru وحش Bandipur & Nagarahole سافاری را باز کنید از ژوئن 8

KSTDC دید-دیدن در Mysuru, طبیعت, شکوه (بنگلور-مدیکری-Nagarahole-بنگلور) از ژوئن 10 بنگلور: با کارناتاکا دولت ت

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

KSTDC دید-دیدن در Mysuru, طبیعت, شکوه (بنگلور-مدیکری-Nagarahole-بنگلور) از ژوئن 10

بنگلور: با کارناتاکا دولت تصمیم به باز کردن درهای بخش مهمان نوازی از ژوئن 8, مکان های توریستی, باغ وحش, Bandipur و Nagarahole ببر رزرو سافاری جنگل لژ و تفریحی (JLR) properties باز خواهد شد تا به مهمانان.

پس از سفارش, نقاط توریستی در Mysuru از جمله میسور کاخ روپیه Chamarajendra باغ وحش (Mysuru باغ وحش), کریشنا رجا ساغر سد Ranganathittu و Kokkare Bellur پرنده پناهگاه و مکان های توریستی در Srirangapatna باز خواهد شد از دوشنبه.

هر چند وجود دارد دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) برای باز کردن باغ وحش ها و مکان های عبادت در بخش گردشگری در Mysuru تا کنون دریافت نکرده اند هر دستورالعمل های رسمی به دنبال داشته باشد. "ما فقط تسهیل صنعت گردشگری و ما نمی انجام فعالیت برای دعوت از گردشگران" Mysuru گردشگری اداره منابع گفت: 'ستاره میسور.'

حتی کارناتاکا دولت شرکت توسعه گردشگری (KSTDC) محدود آغاز خواهد شد تورهای در دولت از 10 ژوئن. سفارش برای این اثر صادر شد پس از دولت مرکزی موافقت کرد که به پیشنهاد و صدور مجموعه ای از دستورالعملهای عملیاتی استاندارد.

تنها کسانی که در غیر مهار مناطق مجاز به باز کردن و همه جهات صادر شده توسط این مرکز و در بخش بهداشت و درمان را به دنبال داشته باشد, گردشگری, منشی, T. K. Anil Kumar به خبرنگاران گفت: در بنگلور.

تنها کسانی که بدون علامت خواهد بود و مجاز به ورود به هر محل و غربالگری کامل انجام خواهد شد. این تصمیم نیز گرفته شده است به عنوان حرکت وسایل نقلیه خصوصی است که در حال حاضر مجاز است. در مورد JLR تعداد بازدید کنندگان برای صفری خواهد بود محدود و اجتماعی فاصله را باید تضمین در تمام سایت گردشگری. سافاری سازماندهی شده توسط وزارت جنگل نیز شروع از ژوئن 8, اما هیچ محل سکونت اجازه خواهد داشت در جنگل مهمان خانه.

برای شروع با KSTDC عمل چهار تورهای -- Dakshina کانادا تور معبد بینایی دیدن, در بنگلور و Mysuru, طبیعت, شکوه (بنگلور-مدیکری-Nagarahole-بنگلور) و تور معبد حسن منطقه -- از چهارشنبه آینده. تورهای عمل خواهد شد در فلسفه محلی گردشگری فعالیت های 'Nodu بع Nammoora' (نگاه کنید شهر ما) ناهار خوری را در داخل شهر و محلی خود را' مدل.

با توجه به آزادی مطبوعات از Kumar پوشکر مدیر عامل KSTDC چند مقررات ایمنی خواهد شد به تصویب رسید در حالی که گذر گاه گردشگران به این مکان است.

در میان اقدامات برای اطمینان توریستی ایمنی شامل تکمیل sanitisation توریستی وسایل نقلیه اجباری, دستکش, ماسک, sanitisers و حرارتی غربالگری برای راهنمایی رانندگان و پاک کننده از اتوبوس و 50 درصد اشغال در وسایل نقلیه برای اطمینان اجتماعی فاصله هنجارها و دیگران.

افراد مبتلا به بیماری و یا بالاتر از 65 سال سن را نمی خواهد اجازه را به تور و آزادی بیان و اضافه کرد که همه اتوبوس ها خواهد بود غیر AC. همه گردشگران را نیز نمایش برای هر گونه بیماری قبل از شروع سفر به آن گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن