Mysuru باغ وحش تومان می شود. 25.14 لاخ اهدای

تا کنون در منطقه وزیر بیش از Rs. 2.85 کرور جمع آوری شده از مردم حوزه خود را و دیگرانGovt. تصمیم گیری در باغ وح

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399
  • تا کنون در منطقه وزیر بیش از Rs. 2.85 کرور جمع آوری شده از مردم حوزه خود را و دیگران
  • Govt. تصمیم گیری در باغ وحش باز برای بازدید کنندگان در یک یا دو روز

میسور/Mysuru: در ادامه کمک به او برای نگهداری از Mysuru وحشمنطقه وزیر S. T. Somashekar بیش از یک چک برای Rs. 25,14,500 به باغ وحش مقامات این صبح است.

وزیر شده است, جمع آوری کمک های مالی از دوستان و مردم خود را از حوزه شده است و جذاب همه از جمله شرکت ها برای اهدای سخاوتمندانه برای نگهداری از Mysuru باغ وحش. وزیر تا کنون بیش از چک برای Rs. 2.85 کرور به باغ وحش از جمله تومان. 22 لاخ کمک مالی از Infosys پایه و اساس است.

صحبت به مناسبت وزیر Somashekar گفت که او مذاکراتی با معاون کمیسر و دیگر مقامات در باز کردن وحش و اضافه کرد که دولت ممکن است شماره سفارش به باغ وحش باز کردن در یک یا دو روز. او در ادامه گفت که دولت مسائل مربوط به سفارش او خواهد دوباره با برگزاری نشست های محلی نمایندگان و دیگران و سپس تصمیم گیری در مورد آن.

ادامه Somashekar گفت که عکا سازمان جمع آوری کرده است Rs. 27 لاخ و اضافه شده است که او را نگه دارید یک ویدئو کنفرانس با آنها در 8 ساعت امروز.

باغ وحش اقتدار کارناتاکا (ZAK) عضو-وزیر B. P. راوی که او نیز صحبت کرد و گفت که شده است وجود دارد از دست دادن کل بین تومان. 17 کرور و Rs. 18 کرور از همه نه باغ وحش ها در دولت با Mysuru باغ وحش رنج تومان. 7 کرور دست دادن و Bannerghatta زیستی پارک تومان. 8 کرور دست دادن.

او گفت که باغ وحش سازمان ارسال کرده است یک لیست از اقدامات احتیاطی گرفته شده در باغ وحش برای افتتاح آن و اقدامات گرفته شود پس از بازگشایی باغ وحش به دولت و افزود که این فایل با دبیر کل.

باغ وحش, مدیر اجرایی, Ajit M. Kulkarni گفت: این برای اولین بار در تاریخ Mysuru باغ وحش چنین مقدار زیادی در قالب کمک های مالی باید ریخت.

MLAs L. Nagendra و S. A. Ramdas معاون کمیسر Abiram G. Sankar, MCC کمیسر Gurudutta Hegde و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب