Mysuru باغ وحش آماده برای احتیاط دوباره باز

میسور/Mysuru: این Chamarajendra باغ وحش محبوب به عنوان Mysuru باغ وحشاست و انتظار جهت از دولت برای باز کردن در

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

میسور/Mysuru: این Chamarajendra باغ وحش محبوب به عنوان Mysuru باغ وحشاست و انتظار جهت از دولت برای باز کردن درهای خود را به بازدید کنندگان و مشتریان. یک پیشنهاد فرستاده شده به دولت توسط باغ وحش اقتدار کارناتاکا (ZAK) به دنبال مجوز برای باز کردن تمام نه باغ وحش ها در کشور از جمله یکی در Mysuru.

این Mysuru باغ وحش بسته شده برای بازدید کنندگان از سراسر کشور مستند تحمیل شد و بسته شدن در طول اوج فصل تابستان منجر به درآمد خود را وادار به باغ وحش مقامات و نمایندگان منتخب برای ارسال یک درخواست برای کمک های مالی. در حال حاضر به عنوان مستند کاسته است کمی ZAK به دنبال اجازه به دوباره باز کردن وحش با بسیاری از اقدامات احتیاطی.

"ما آماده برای باز کردن وحش به صورت عمومی و ZAK آماده کرده روشهای استاندارد عملیاتی است که اعمال می شود به تمام باغ وحش کارناتاکا از جمله ما. به محض این که دولت می پذیرد ما پیشنهاد ما خواهد بود در عمل" باغ وحش, مدیر اجرایی, Ajit M. Kulkarni گفت: 'ستاره میسور' صبح امروز و افزود که همانطور که در حال حاضر وجود دارد این است که هیچ سیگنال سبز از دولت برای باز کردن وحش از 1 ژوئن.

این Mysuru باغ وحش را بدست آورده و در هر نقطه بین تومان. 3 کرور و Rs. 5 کرور روپیه از ماه مارس تا ماه مه که فصل تابستان است و حتی اگر باغ وحش باز می شود در این برهه به دنبال هنجارهای تجویز شده. "مردم به طور طبیعی جمعیت وحش پردیس و ما باید اطمینان حاصل شود که به اندازه کافی اقدامات برای مدیریت جمعیت و ساده," او گفت:.

28-صفحه دستورالعمل

این ZAK 28-صفحه 'دستورالعمل های عملیاتی استاندارد در بازگشایی پس از Covid-19 مستند' به دنبال زمانی که دروازه باز هستند. دستورالعمل بگو با افتتاح منطقه دولت و مرزهای کشور برای وسیله نقلیه با قطار مسافرت هوایی و تعداد زیادی از مردم بازدید از باغ وحش است که به احتمال زیاد به افزایش بیش از یک دوره هر چند انتظار می رود که تعداد بازدید کنندگان برای رفتن به بسیار پایین تر نسبت به اوایل دوره عادی.

"در حال حاضر وجود دارد را بترساند و مردم ممکن است می آیند در اینجا به عنوان به زودی به عنوان باغ وحش باز است. اما جمعیت قطعا موج پس از چند روز و ما برای آن آماده" Kulkarni گفت و افزود که اگر این دستورالعمل ممکن است باعث برخی از ناراحتی به بازدید کنندگان و کارکنان وجود دارد این است که هیچ راهی جز پذیرش جدید عادی تا زمان عادی باز می گرداند.

محدود بازدید کنندگان

"برای ایمنی از همه کارکنان حیوانات و مهمان ما خواهد شد که به منظور محدود کردن تعدادی از بازدید کنندگان در پارک. اجتماعی فاصله خواهد شد مشاهده در صف و در سراسر باغ وحش و چندین جدید روش های تمیز کردن اجرا شده است."

وجود دارد 3.5 کیلومتر بازدید کننده مسیر با عرض متوسط 6 متر است. "فرض بر این است که بازدید کنندگان با استفاده از 2 متر در دو طرف مسیر و باقی مانده 2 متر را می توان مشروط برای حرکت از باطری وسایل نقلیه جنبش خوراک وسایل نقلیه و کارکنان باغ وحش" این دستورالعمل می گویند.

یک بازدید کننده طول می کشد حدود 3 ساعت به پوشش وحش توسط راه رفتن با راه رفتن عادی با سرعت حدود 6 کیلومتر در ساعت است. فاصله ایمن بین بازدید کنندگان نیاز به اطمینان حاصل شود اجتماعی فاصله 6 فوت (2 متر). بنابراین تعداد زیادی از بازدید کنندگان که می توان با خیال راحت جایگزین در هر نقطه ای از زمان است 3,100 داخل باغ وحش. با خیال راحت 166 بازدید کننده در هر 10 دقیقه و 8000 بازدید در روز می تواند مجاز" دستورالعمل می گویند.

آنلاین رزرو بلیط

همه بازدید کنندگان اجباری باید پوشیدن ماسک های صورت – ضد تنظیم خواهد شد تا در ورودی به فروش ماسک و تحت درجه حرارت بدن اسکن و مردم با سرفه سرد و یا تب علائم باید اجازه ورود داده نشد. به جای فیزیکی بلیط e-رزرو بلیط ترجیح داده است.

همه بازدید کنندگان عبور باید بیش از این دارو پا حصیر در ورودی. آنها باید حفظ فاصله اجتماعی در باغ وحش و جلوگیری از دست زدن به موانع و سطوح دیگر. آنها باید حرکت در امتداد تعیین شده بازدید کننده مسیر تنها. جلوگیری از حمل توشه که نیاز به یک اتاق قفل تسهیلات. بازدید کنندگان باید نه تف و نه باید جویدن پان تاپیک gutka یا khaini و کسانی که بالای 65 سال سن جلوگیری از بازدید.

اطمینان حاصل شود که وجود دارد این است که حداقل تعامل با کارکنان باغ وحش و حتی اگر لازم است اطمینان اجتماعی فاصله حداقل 10 فوت است. همه بازدید کنندگان را تحت دوربین های مدار بسته نظارت و هر گونه تخلف را جذب مجازات از تا تومان 1,000. جدا از این دستورالعمل وجود دارد دستورالعمل های عملیاتی استاندارد به دنبال آن توسط کارکنان باغ وحش, فیدر و باطری رانندگان وسایل نقلیه بیش از حد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ru
آخرین مطالب