Mythbusters میزبان checharose می میرد در 49

Checharose مهندس که شرکت میزبانی Mythbusters برای کشف و سفید خرگوش پروژه در Netflix بکشد تا به طور ناگهانی درگ

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

Checharose مهندس که شرکت میزبانی Mythbusters برای کشف و سفید خرگوش پروژه در Netflix بکشد تا به طور ناگهانی درگذشت در سن 49. "ما دل به شنیدن این خبر غم انگیز در مورد گرانت" کشف در بیانیه ای گفت به خبرنگار هالیوود و انواع. "او بخش مهمی از ما کشف خانواده و واقعا مرد فوق العاده. افکار ما و donating به خانواده اش." Imahara درگذشت از آنوریسم مغزی به گفته خبرنگار هالیوود.

پس از یک حرفه ای به عنوان یک مهندس در لوکاس فیلم را THX و ILM بخش Imahara پیوست Mythbusters در نشان می دهد و در فصل سوم و در سمت چپ در سال 2014 در کنار شرکت میزبان Kari بایرون و حزب محافظه Belleci; سه نفر پیوست برای Netflix بکشد خرگوش سفید پروژه در سال 2016. او نیز فعال بود و در مبارزه با ربات جامعه به طور منظم ظاهر می شود در BattleBots در اوایل 2000s با ربات خود را Deadblow و بعد از بازگشت به عنوان یک قاضی. در 2018, Imahara میزبانی خانه از آیندهیک سری وب سایت شرکت تولید شده توسط شرف و پیشتر.

"من در از دست دادن" سابق Mythbusters شرکت میزبان آدام سویج گفت: در یک صدای جیر جیر. "بدون کلمات. من بخشی از خانواده ها با checharose گذشته بیش از 22 سال است. اعطای بود واقعا درخشان مهندس هنرمند و مجری بلکه فقط چنین سخاوتمندانه بی قید و ملایم فرد است. کار با اعطای بود بسیار سرگرم کننده است. من از دست من."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن