Nadler تماس آمازون نامه ای به قوه قضائیه کمیته 'غیر قابل قبول'

جمعه نامه ای از آمازون به اعضای کنگره به دنبال به شرکت های شخص ثالث فروشنده شیوه بود "غیر قابل قبول" قضایی مجل

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

جمعه نامه ای از آمازون به اعضای کنگره به دنبال به شرکت های شخص ثالث فروشنده شیوه بود "غیر قابل قبول" قضایی مجلس رئیس کمیته جری Nadler (D-NY) توییتی شنبه.

در مسئله آمازون اجرایی را شهادت در یک جلسه در ماه ژوئیه گذشته که در آن او گفت که این شرکت نیست و دسترسی به اطلاعات از فروشندگان شخص ثالث در آن پلت فرم برای ایجاد رقابت اقلام است. اما وال استریت ژورنال در ماه گذشته گزارش کرد که آمازون کارکنان به طور منظم با استفاده از اطلاعات از فروشندگان به منظور توسعه شرکت های خصوصی-برچسب محصولات.

"کاربران از هر دو طرف باید پرسش های جدی در مورد آمازون شیوه های کسب و کار و آن صداقت با کمیته" Nadler توییتی. "ما نمی خواهد اجازه stonewalling ما بررسی توسط جف بزوس و یا هر کسی."

آمازون معاون رئیس جمهور از سیاست های عمومی برایان Huseman نوشت: در نامه ای که شرکت "آماده شده را مناسب آمازون اجرایی موجود است" به این کمیته را ذکر بزوس. Huseman اضافه شده است که این شرکت در حال بررسی ادعاهای ساخته شده در وال استریت ژورنال مقاله.

"ما به شدت مخالف با هر گونه پیشنهاد که ما در تلاش برای گمراه کردن کمیته یا نشده تعاونی با بررسی" Huseman نوشت: در این نامه که خطاب شد به Nadler و اعضای مجلس آنتی تراست کمیته فرعی.

اعضای کنگره را تهدید به حکم بزوس یک ایده است که Rep. دیوید Cicilline (D-RI) رئیس آنتی تراست کمیته فرعی تکرار در یک توییت در روز جمعه.

"هیچ کس بالاتر از قانون بدون توجه به چگونه ثروتمند یا قدرتمند" Cicilline توییتی. "ما خواسته اند آقای بزوس به شهادت قبل از کنگره آمریکا در مورد آمازون نگران شیوه های کسب و کار و اظهارات نادرست و ما انتظار داریم او را به انجام این کار. آیا او می کند تا به طور داوطلبانه و یا با حکم خود را انتخاب کنید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب