Nagalakshmi Alankara به الوهیت علامت دوم Ashada جمعه در Chamundi تپه معبد

ورود جانبازان ممنوع میسور/Mysuru: دوم Ashada جمعه در جشن Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi تپه دیدم خدای ر

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

ورود جانبازان ممنوع

میسور/Mysuru: دوم Ashada جمعه در جشن Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi تپه دیدم خدای را که تزئین شده با 'Nagalakshmi Alankara' برای بار دوم به مناسبت روز خاص از Ashada ماه.

با توجه به COVID-19 مقررات مستند و به عنوان یک کنترل جمعیت اقدام به متوقف کردن گسترش مرگبار COVID-19 گیر دولت های منطقه را ممنوع کرده بود ورود اختصاص به معبد. همچنین تمام جاده ها به تپه معبد مسدود شد توسط پلیس است. مراحل به معبد از foothill بیش از حد مهر و موم شده بود.

مراسم آغاز شد و با عملکرد Mahanyasapoorvaka Abhisheka به عنوان اوایل در 4.30 هستم در حضور معبد رئیس کشیش دکتر N. Shashisekhar Dikshit. پس از نتیجه گیری از همه مرسوم مراسم با عملکرد Aarati به الوهیت گرفته شد در صفوف داخل معبد محوطه در حدود 7.30 پس از آن معبد بسته شد در 8 هستم.

دوم Ashada جمعه جشن گرفته شد و در همه Chamundeshwari معابد در سراسر شهر به عنوان به خوبی. اگر چه جانبازان اجازه داده شد با محدودیت های خاص و محدودیت در تعداد آنها وجود تطابق دقیق از مستند مقررات از جمله تعمیر و نگهداری فیزیکی فاصله حرارتی غربالگری اجباری با پوشیدن ماسک و استفاده از دست sanitisers. اما معابد بودند مجاز به توزیع 'Teertha' و 'Prasada'.

سوم Ashada جمعه سقوط خواهد کرد در ماه جولای ، 10 و چهارم و نهایی یکی در ماه جولای.17.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن