nagarahole محل ایده آل برای زیستگاه فیل

مدیر پارک ملی ناگاراهول به مناسبت روز جهانی فیل در اردوگاه فیل های متیگودو صحبت می کند Hunsur: پارک ملی Nagara

توسط PARINEWS در 28 مرداد 1399

مدیر پارک ملی ناگاراهول به مناسبت روز جهانی فیل در اردوگاه فیل های متیگودو صحبت می کند

Hunsur: پارک ملی Nagarahole محل ایده آل برای زیستگاه فیل و دالان فیل در داخل ذخیره ببر دلیل اصلی برای این است، opined معاون حفاظت جنگل (DCF) و مدیر پروژه پارک ملی ناگاراهول ببر ماهش کومار.

او در مراسم روز جهانی فیل که روز چهارشنبه در اردوگاه فیل های ماتیگودو سازماندهی شده بود، صحبت می کرد. روز جهانی فیل هر سال در ۱۲ اوت سقوط می کند و این رویداد ی بین المللی است که به حفاظت و حفاظت از فیل های جهان اختصاص دارد.

پارک ملی ناگاراهول در ۸۴۳ کیلومتر مربع گسترش یافته و راهرو فیل در مودومالایی در تامیل نادو آغاز می شود و Sathyamangala، B.R هیلز و بندریپور تایگر رزرو را پوشش می دهد و تا جنگل های براهمگیری گسترش می یابد. "قبلاً، این فیل ها برای گسترش وحشت در میان روستاها در حاشیه جنگل ها استفاده می شد. اما اکنون، راه علمی جلوگیری از آنها از جمله تخم گذاری شمشیربازی مسیر راه آهن و اقدامات دیگر، درگیری انسان و حیوان را به حداقل می رسه."

پارک ملی ناگاراهول در میان بهترین مکان برای فیل وحشی به عنوان در دسترس بودن غذا و آب به رشد بسیار حساب می شود. بسیاری از محدوده های داخل جنگل ها دشت هستند و کوهستانی نیست و این اجازه می دهد تا حرکت آزاد فیل ها از یک مکان به جای دیگر، او opined.

در اینجا، سه فیل در هر دو کیلومتر مربع حضور دارند و هنوز هم باید ۱۵۶ کیلومتر شمشیربازی راه آهن را برچید. 46 کیلومتر شمشیربازی مسیر راه آهن در حال حاضر به پایان و هنگامی که تمام شمشیربازی به پایان برسد، درگیری انسان و فیل کاهش شدید را مشاهده کنید، او opined.

از بین ۵۰ ذخایر ببری در هند، پارک ملی ناگاراهول بیشترین تراکم فیل ها را دارد. در سرشماری سال ۲۰۱۷، بیش از ۶۰۴۹ فیل در کارناتاکا وجود دارد و تنها در ناگاراهول، بیش از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ فیل وجود دارد. تعادل کامل ی حیوانات علفخوار و گوشتخوار در ناگاراهول وجود دارد."

به این مناسبت، فیل ها در اردوگاه فیل های ماتیگودو با تشکل های هنری بر روی سر، صورت، گوش و تنه خود تزئین شده بودند.

Mahouts که از فیل ها به بهترین صورت ممکن مراقبت می شد، felicitated. ACF Satish, RFOs Y. Kiran Kumar and S. Hanumantharaju, Veterinarian Dr. Mujeeb and others were present.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن