ناسا اعلام کرد بین الملل آرتمیس پیمان استاندارد چگونه به اکتشاف ماه

امروز ناسا اعلام کرد که ایجاد آرتمیس توافق جدید مجموعه ای از استانداردهای چگونه به کاوش در ماه است. این سازمان

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

امروز ناسا اعلام کرد که ایجاد آرتمیس توافق جدید مجموعه ای از استانداردهای چگونه به کاوش در ماه است. این سازمان امیدوار است که کشورهای دیگر به توافق برسند به شرایط که وضع چگونه انسان را به عمل در ماه از جمله چگونه به منابع معدن از سطح ماه و راه های حفاظت از میراث آپولو سایت.

این آرتمیس توافق, اولین گزارش رویترزیک مرجع به ناسا آرتمیس برنامه ابتکار به ارسال اولین زن و مرد بعدی به ماه تا سال 2024. ناسا مدیر جیم Bridenstine شده است و روشن است که او می خواهد آژانس شرکای بین المللی برای کار با ناسا برای ایجاد پایدار با حضور در اطراف سطح ماه. با این حال ناسا می خواهد هر کس در همان صفحه در چگونه آنها رفتار می کنند زمانی که آنها رسیدن به ماه.

"هنگامی که ما رفتن به ماه وجود دارد یک چارچوب اساسی است که همه ما در توافق" Bridenstine گفت: در طول یک جلسه در صبح روز جمعه. "و اگر شما توافق می کنید که در چارچوب قطعا ما دوست دارم به شما بخشی از آرتمیس برنامه است." ناسا مشغول به کار با وزارت امور خارجه و ملی فضای شورا به آمده تا با این دستورالعمل است.

یک چارچوب بین المللی برای کاوش در فضا در حال حاضر وجود دارد در فرم فضا پیمان که امضا شد و به تصویب رسید در سال 1967. این پیمان باعث ایجاد یک سری از سست راهنمایی برای چگونه سازمان ملل قرار است به اکتشاف فضا. برای یک اکتشاف فضایی است که قرار است به طور مسالمت آمیز شرکت است که قرار است برای قرار دادن سلاح های کشتار جمعی وجود دارد. آن را نیز محدود می کند هر کسی از تخمگذار مستقل ادعا می کنند به یک فضای بیرونی بدن و تضمین می کند ما نمی آلوده مکان ما کشف.

این فضا پیمان هدفمند مبهم و آرتمیس توافق به معنای ارائه یک کمی بیشتر ساختار اطراف ناسا قصد دارد برای ماه. "آنها واقعا مبهم" Christopher Johnson, فضای, قانون, مشاور در جهانی امن بنیاد می گوید در آستانه. "'متحده باید به علت توجه به مربوط به منافع کشورهای دیگر. متحده باید جلوگیری از مضر آلودگی اجرام آسمانی.' در حال حاضر ما در حال رفتن برای پیدا کردن آنچه در آن معنی عبارات زیر آرتمیس در زمینه فعالیت های قمری."

ایده این است برای ایجاد یک توافق بدون رفتن را از طریق استاندارد معاهده روند که گاهی اوقات می تواند کند. پس از ناسا است که مستقیما با تمرکز بر گرفتن به ماه تا سال 2024, نیاز به سرعت وجود دارد. "ما نمی خواهید به صبر برای رسیدن به یک پیمان که ما فکر می کنیم این است که ما در منافع ملی می گوید:" جانسون. "ما اعتقاد داریم که ما می توانیم به ماه و استفاده از منابع وجود دارد, بنابراین ما در حال رفتن به رفتن به ماه و استفاده از منابع وجود دارد. و ما انجام این کار در راه است که در همکاری با کشورهای دیگر است."

یک چیز توافق را ایجاد چیزی است به نام "ایمنی مناطق" که بالقوه را به کاشفان برخی از اتاق به کار در ماه رایگان از دخالت از کشورهای دیگر است.

این پیمان نیز اطمینان حاصل شود که کشورها می تواند استخراج و استفاده از منابع است که آنها پیدا کردن در ماه. ناسا به مدت طولانی تبلیغ علاقه خود را در معدن آب یخ فکر به کمین بر روی سطح ماه برای استفاده به عنوان آب آشامیدنی و یا برای ایجاد موشک سوخت. اما شده است وجود دارد برخی از بحث بر سر این است که آیا که قابل قبول به عنوان فضای بیرونی پیمان استدلال می کند که سازمان ملل نمی تواند مدعی و یا اموال خود را در فضا است.

در اوایل ماه آوریل مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا حمایت از ما توانایی به منابع معدن از ماه و نهادهای دیگر با این استدلال که آن را در تضاد با فضای بیرونی پیمان. در حال حاضر با این توافق ناسا و مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی می خواهم که همه چیز را یک گام بیشتر و دریافت کشورهای مختلف به توافق برسند که در این راه با استفاده از فضا و منابع قابل قبول است. "در اینجا اگر شما ثبت نام برای آرتمیس شما موافق است که می گوید باید حق دسترسی و استفاده از منابع فضا می گوید:" جانسون. "و این که انجام می شود در راه است که در انطباق با فضا پیمان اما در اینجا آنها در حال رفتن به آمده تا با خاص از آن. بنابراین اگر شما رفتن به ماه به عنوان بخشی از آرتمیس شما می توانید در واقع استفاده از قمری خاک برای ساخت زیستگاه."

توافق لمس در دیگر کوچکتر لجستیکی چنین چیزهایی به عنوان مطمئن شوید کشورها ثبت نام این فضاپیما ارسال آنها به ماه. کشورهای که بخشی از این توافق را نیز موافقت برای به اشتراک گذاشتن داده ها آشکارا در راه همان است که ناسا می کند. مقررات دیگر مطمئن شوید که آپولو فرود مناظر خواهد آسیبی باقی می ماند. یعنی ممکن است راه اندازی پد فرود بر روی ماه است که متوقف کردن گسترش مضر قمری گرد و غبار هر زمان که یک فضاپیما لمس کردن بر روی سطح.

در حالی که Bridenstine می گوید که برخی از کشورها مانند ژاپن و کانادا علاقه مند هستند در این رویکرد دیگران ممکن است بسیار خوشحال است در مورد آن. روسیه و مثلا خوشحال نشده بود با ایده از آرتمیس پیمان زمانی که آنها برای اولین بار گزارش شده است; Dmitry Rogozin مدیر کل روسیه دولت فضایی, شرکت, Roscosmos استدلال که "اصل تهاجم همان است که آیا آن ماه و یا عراق است."

"من فکر می کنم مردم در حال رفتن به تفسیر آن را در راه است که خود را منطبق بر موجود ایدئولوژی و درک" می گوید جانسون.

هنوز ناسا امیدوار است که کشورهای دیگر خواهد شد در هیئت مدیره با توافق. "وجود خواهد داشت شفافیت وجود دارد خواهید بود گزارش وجود دارد خواهید بود ثبت نام; که وجود دارد خواهد بود در سطح ماه به عنوان کشورهای مختلف در حال انجام کارهای مختلف ساخته شده در همین نزدیکی, که ما می توانیم همه کار در یک شفاف راه بسیار روشن به طوری که ما می توانید انجام بیشتر" Bridenstine گفت. "که هدف نهایی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن