ناسا تاخیر در راه اندازی آن در آینده مریخ به عنوان زمان اجرا می شود برای برخاست

ناسا در حال هل دادن به عقب پرتاب آن را در کنار مریخ به نام پشتکار یک هفته به دلیل یک مشکل با این موشک که قرار

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

ناسا در حال هل دادن به عقب پرتاب آن را در کنار مریخ به نام پشتکار یک هفته به دلیل یک مشکل با این موشک که قرار است برای ارسال فضاپیما به سیاره سرخ. این مریخ نورد در حال حاضر میله میله برای راه اندازی زودتر از جولای 30th از کیپ کاناورال فلوریدا.

قرار می دهد که راه اندازی پشتکار خطرناکی نزدیک به پایان آن محدود راه اندازی پنجره, که در اصل به طول انجامید و از 17 جولای تا آگوست 11th. ناسا و دیگر آژانس های فضایی تنها یک پنجره کوچک از زمان هر دو سال یکبار برای ارسال فضاپیما به مریخ زمانی که سیاره سرخ در می آید نزدیک به زمین در مدار خود به دور خورشید است. ناسا در حال حاضر تحت فشار قرار دادند به راه اندازی چند بار قبل از به جولای 20th, و سپس به جولای 22nd, با توجه به مسائل با تجهیزات زمینی است که پشتیبانی از راه اندازی. اگر ناسا نتواند فرصتی برای راه اندازی پشتکار در تابستان امسال سازمان را مجبور به صبر کنید تا 2022 به دوباره سعی کنید.

با این حال ناسا امروز اعلام کرد که مریخ نورد راه اندازی پنجره است که تمدید چند روز تا آگوست 15th, با توجه به یک پست وبلاگ. و پرواز تیم در حال تجزیه و تحلیل اینکه آیا این پنجره می توان توسعه یافته و حتی بیشتر به ماه اوت است. هنوز هم وجود ندارد یک تن از زمان در سمت چپ برای به دست آوردن این خودرو در خارج از زمین.

ناسا سرزنش تاخیر در یک موضوع است که بریدن در پشتکار را با موشک اطلس V موشک تولید شده و عملکرد آن توسط ایران راه اندازی داد. این شرکت به انجام تمرین موشک در ژوئن 22nd, پر کردن آن را با سوخت و در حال اجرا را از طریق تمام مراحل به صورت واقعی راه اندازی. در این آزمون یک خط از سنسور است که نظارت بر سطح مایع اکسیژن و سوخت در خودرو به بد داده و ULA تیم نیاز به زمان بیشتری برای کشف کردن آنچه اشتباه رفت و حل مسئله.

شاخص پشتکار برای راه اندازی این تابستان در حال حاضر یک فرایند دشوار برای ماموریت تیم ناسا در آزمایشگاه پیشرانش جت با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. در مارس 12, JPL موظف است که بیشتر از همه در این مرکز تا به حال به کار از خانه و این تیم تا به حال ادامه کار بر روی این خودرو در حالی که تمرین های اجتماعی فاصله, سازماندهی جدید ضد عفونی اقدامات و برقراری ارتباط با دیگر کارکنان از راه دور. در حالی که همه این مریخ نورد را به سرعت در حال نزدیک شدن به راه اندازی پنجره تابستان امسال loomed بیش از همه است.

"به جای اولویت اول خود را در حال ماموریت و موفقیت در رسیدن به راه اندازی پد اولویت اول خود را بلافاصله آواره می شود و آن را در حال حاضر امنیت مردم" Matt Wallace معاون مدیر پروژه برای پشتکار گفت: در طول یک ویدیو. "و آن زمان مقدار زیادی از کار برای قرار دادن مسائل با هم به منظور حفظ و رفتن نگه داشتن کار با خیال راحت سالم نگه داشتن و نگه داشتن این پروژه در برنامه."

زمانی که مریخ نورد می کند, راه اندازی, پشتکار طراحی شده است که به دنبال نشانه هایی از حیات بر روی این سیاره سرخ است که ممکن است وجود داشته میلیاردها سال پیش. این مریخ نورد همچنین مجهز به ابزار است که مته به مریخ خاک و حفاری تا نمونه خواهد شد که در سمت چپ بر روی سطح این سیاره است. ناسا امیدوار است برای انتخاب کنید تا کسانی که نمونه یک روز در طول یک ماموریت دوم در آینده و سپس آنها را به خانه آورد و به زمین که در آن می توان آنها را مورد مطالعه در یک محیط آزمایشگاهی توسط دانشمندان است. شناخته شده به عنوان یک مریخ نمونه بازگشت, ماموریت, مانند یک پروژه واقعا به دانشمندان کمک کند بهتر مشخص چه مریخ بود که در آن گذشته و اگر سیاره سرخ را میزبان زندگی طولانی در پیش است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن