ناسا چشمان پرواز فضانوردان و پرسنل به لبه فضای تجاری موشک

در عمده تغییر سیاست برای ناسا و آژانس فضایی این امکان را برای پرسنل خود — از جمله فضانوردان به پرواز در تجاری

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

در عمده تغییر سیاست برای ناسا و آژانس فضایی این امکان را برای پرسنل خود — از جمله فضانوردان به پرواز در تجاری زیر مداری فضاپیما است. این موشک طراحی شده است برای پرواز به لبه فضا و بازگشت به مسافران مختصر تجربه بی وزنی. این سازمان امیدوار است به گسترش گزینه های پرواز خود را برای فضانوردان و محققان در حالی که سرمایه گذاری در فضای تجاری میباشد.

امروز ناسا منتشر شد یک درخواست برای اطلاعات در تمام راه هایی که ناسا فضانوردان و کارکنان می تواند به نفع از پرواز در این سفرهای کوتاه به فضا است. ممکن است یک مزیت است افزایش فضانورد آموزش دادن به کاشفان اضافی تجربه آنچه در آن مانند به صعود به فضا در یک موشک طراحی خودرو و شناور در ایستگاه فضایی. که راه آنها بهتر است آماده برای پرواز به مدار. ناسا همچنین فکر می کند فضانوردان و محققان آژانس می تواند پرواز با و راه اندازی آزمایش های طراحی شده برای محیط فضا است. این آگهی همچنین می تواند کمک به تست سخت افزار در نظر گرفته شده برای استفاده در فضای, برای دیدن اگر آن را نگه می دارد تا در ایستگاه فضایی.

هدف این است که برای ناسا یک بار دیگر تبدیل به یک مشتری تجاری spaceflight صنعت با خرید لکه بر پروازهای زیر مداری به فضا است. این کار کمی شبیه NASA Commercial Crew Program, که در آن ناسا اقدام به خرید صندلی در دو بخش خصوصی ساخته شده و فضاپیما — SpaceX خدمه اژدها و بوئینگ CST-100 Starliner — هر دو طراحی شده برای فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی. وجود دارد یک تفاوت بزرگ ، ناسا بخشی از بودجه توسعه تجاری دو خدمه وسایل نقلیه. با این برنامه جدید ناسا نیست صندوق توسعه هر زیر مداری فضاپیما است.

"قابل توجه آن است که هیچ ناسا بودجه استفاده شد برای توسعه زیر مداری وسایل نقلیه, اما ما می توانند در این بازار به عنوان یک خریدار" فیل McAlister مدیر تجاری spaceflight توسعه در ناسا در بیانیه ای گفت:. "ما در صنعت هوا و فضا است و اثبات دوباره که آن را از لحاظ فنی و از لحاظ مالی قادر به توسعه امن و قابل اعتماد و مقرون به صرفه سیستم های فضایی."

در حال حاضر واقعا وجود دارد تنها دو گزینه های حمل و نقل برای ناسا به از را انتخاب کنید به پرواز فضانوردان به لبه فضا و بازگشت. ریچارد برانسون گردشگری فضایی شرکت ویرجین کهکشانی توسعه یک آژانس به نام VSS وحدت است که می تواند مسافران را به لبه فضا قبل از خزید به پایین به زمین. و جف بزوس " شرکت Blue Origin یک موشک قابل استفاده مجدد به نام جدید شپرد که همچنین راه اندازی به فضا و بازگشت ارسال به مسافران داخل خدمه کپسول که زمین از طریق چتر نجات. تا کنون Virgin Galactic فرستاده است پنج کارکنان به فضا در آن آژانس در طول دو پرواز آزمایشی در حالی که آبی منشاء تنها انجام uncrewed راه اندازی راکت خود را. نه شرکت راه اندازی کرده است هر گونه مشتریان پرداخت نشده است.

پیچیدگی های خاص گفت: شرکت "هیجان زده" در مورد ناسا در نظر دارد. "این می آید بر روی پاشنه از فضا ما عمل توافق با ناسا این هفته در مورد آموزش خصوصی فضانوردان به ISS ماموریت" او در بیانیه ای گفت به آستانه. "مشارکت بخش خصوصی و دولتی هستند و یک کلید برای باز کردن فضا خوب است و ما از آنها الهام بگیریم برای آینده انسان به فضا اکتشاف."

با این سیستم هنوز هم در توسعه ناسا می خواهد به مطمئن شوید که کارکنان خود را امن خواهد بود اگر آنها پرواز در این وسایل نقلیه. به همین دلیل این سازمان در کنار هم قرار دادن زیر مداری خدمه (SubC) دفتر در حال حاضر موجود تجاری خدمه برنامه در ناسا است که به بررسی ایمنی این وسایل نقلیه است. اگر Virgin Galactic یا آبی منشاء می خواهید به پرواز هر ناسا کارکنان آنها نیاز به گفتن ناسا چگونه آنها را ارزیابی ایمنی سیستم های خود را, چگونه مسافران خواهد زنده ماندن هر گونه حوادث استانداردهای ایمنی و خیلی بیشتر. ناسا همچنین برنامه ای برای کار با FAA که تنظیم فضای اندازی به آمده تا با نیازهای خاص است که شرکت باید به منظور پاسخگویی به پرواز ناسا پرسنل.

اخبار امروز بخشی از ناسا اخیر آغوش زیر مداری انسان spaceflight. در مارس ناسا مدیر جیم Bridenstine مورد بحث است که ناسا به دنبال پرواز فضانوردان در زیر مداری راکت. و قبل از آن در ماه ژانویه ناسا اعلام کرد که این امر اجازه می دهد تا محققان از خارج از سازمان فضایی به درخواست برای فرصت هایی را برای پرواز با آزمایش های خود را در این سریع سفر به فضا. پیش از این محققان می تواند تقاضای خود را به ایستگاه فضایی ارسال محموله در آبی مبدا و یا Virgin Galactic وسایل نقلیه از طریق ناسا پرواز فرصت های برنامه است که کمک به صندوق و هماهنگی این سفر است. اما ناسا نمی خواهد اجازه می دهد تا محققان به پرواز با محموله بنابراین همه آنها به طور خودکار.

در مارس ناسا منتشر شد فراخوان طرح های تحقیقاتی دادن مردم گزینه به طور خودکار خود را زیر مداری آزمایش و یا به طور بالقوه رفتن به فضا با کار خود را. پیش نویس درخواست گفت که محققان به طور بالقوه می تواند دریافت تا 450.000 دلار یا $650,000 بسته به نوع آزمایش آنها پیشنهاد شده است.

شده اند وجود دارد تلاش های گذشته توسط ناسا اجازه می دهد تا محققان به پرواز زیر مداری راکت. لری Garver سابق معاون مدیر ناسا پیشگام مبارزات انتخاباتی در سال 2013 اجازه می دهد تا محققان به پرواز در این وسایل نقلیه همراه با تحقیقات خود را. "این فقط به نظر می رسید برای من روشن است که بخشی از فریب از انجام آنها با استفاده مجدد خودرو مانند ویرجین کهکشانی خواهد بود که شما می تواند پرواز محقق با آن" Garver می گوید در آستانه. "آن زمان زیادی برای مرتب کردن بر اساس به طور خودکار آزمایش خود را اگر شما نمی خواهید به وجود دارد با آن است."

او اشاره کرد که هزینه اضافی برای پرواز یک فرد برای ناسا است که یک مقدار کوچک است. Virgin Galactic در حال حاضر قیمت بلیط در مجموعه 250.000 دلار است که می تواند هزینه برای یک پژوهشگر به پرداخت اما یک قطره در سطل برای آژانس فضایی. اما Garver دریافت پوش بک بر اساس این ایده از پرواز محققان به عقب زمانی که او برای اولین بار پیشنهاد آن است. "شما می دانید که دولت ریسک گریزی," او می گوید. "وجود دارد سوال در مورد چه خواهد ناسا مسئولیت بود. این یک چیز برای از دست دادن تحقیقات خود را در یک پرواز زیر مداری را یکی دیگر از از دست دادن خود را محقق."

ابتکار عمل ندارد به جلو حرکت می کند اما در حال حاضر دولت جدید است و استقبال از آن را دوباره پس از سال ها از فضای تجاری طرفداران خواستار تغییر کرده است. در حال حاضر بزرگترین مانع در سمت چپ است برای ویرجین کهکشانی ها و آبی منبع برای شروع پرواز مشتریان. "آنچه که من بیشتر هیجان زده است برای این پرواز به واقع اتفاق می افتد می گوید:" Garver.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن